Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Traci moc i szarpie gdy jest włączony kierunkowskaz w prawo


brolly29

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie traci moc i szarpie gdy jest włączony kierunkowskaz w prawo, tzn: ze jak strzałeczka jest zgaszona to przyspiesza normalnie, a jak się zapali to nie ma mocy tak jakby paliwo nie dochodziło, dodatkowo w rytm kierunkowskazu żarzy się lekko inna lampka na tablicy, problem jest przy każdej prędkości, przy ruszaniu w prawo, czy wyprzedzaniu po mieście/ na autostradzie, wystarczy ze kierunek się świeci to nie ma mocy, dodatkowo dodam ze jak wciskam stop to tez żarzy się ta sama lampeczka na zegarach.

 

Podejrzewam ze to czujnik położenia wału choć nie mam pewności to już 2-gi czujnik jaki kupiłem ze złomu i mam wrażenie ze albo wszystkie czujniki na złomie są popsute, albo problem leży w innym miejscu...

 

Proszę o wasze opinie na ten temat.

 

Pozdrawiam.

 



EDIT: Czujnik wymieniony i problem nie znikł. Proszę was o pomoc co z tym mam zrobić, komputer nic nie pokazuje a dokuczliwe to troszkę jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno wpadłem na to i miałem to pisać ze odłączyłem(po czym ponownie podłączyłem) prawą tylną lampę i zwarcie (rzekomo) znikło, za ponad godzinkę będę jechał więc zobaczymy czy awaria ustąpiła... Jeżeli nie to już stracę cierpliwość i pójdzie na żyletki...



EDIT: Jak się okazuje pomogło i wszystko gra, z tego wszystkiego pół silnika rozebrałem i teraz chociaż lepiej przyśpiesza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm, a może sprawdź tą słynną masę w tylnych lampach !?!?!??!

 

Jak to działa???? Ciągle mnie to dziwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wymieniałem prawą tylną lampę (P12 1.8 kombi) i samochód  od tego czasu dławi się, szarpie przy przyśpieszaniu. Czy to może mieć związek z ową masą ?? Co muszę tam sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolutować do auta masę od minusa w żarówce kierunkowskazu, czyli wstawić kawałek przewodu. Najpierw musisz (najlepiej) wywiercic minimalną dziurkę w karoserii pod lampą, na tyle grubą aby wszedł w nią cienki miedziany przewód, który tam wlutujesz (1,5mm starczy). Najlepiej w obydwu lampach naraz. Robiłem to ze 3 lata  temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...