mironig Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Witam, po zdjęciu pokrywy rozrządu w qg18de okazało się że napinacz jest wysunięty 14mm więc wg informacji uzyskanych na forum rozrząd do wymiany. Zastanawia mnie tylko brak widocznych odznak zużycia prowadnic. Prowadnice są w kolorze czerwonym. Chciałbym zapytać czy takie prowadnice występowały w oryginale czy może kolor świadczy o tym że rozrząd już był wcześniej wymieniamy. Może ktoś orientuje się który producent wypuszczal rozrząd z czerwonymi prowadnicami. Kolejne pytanie; czy warto wymienić sam łańcuch czy całość skoro prowadnice są w dobrym stanie. I może jeszcze ktoś byłby w stanie odpowiedzieć czy warto kupić rozrząd firmy oyodo. Primera 1.8 260 tys 2002r. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 kupujesz w komplecie całość, ja wymieniłbym komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Dobry łańcuch to trzeba liczyć około 1100zł. W tanie badziewia z allegro nie ma się co bawić, bo za 30kkm będzie powtórka z rozrywki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Dobry łańcuch to trzeba liczyć około 1100zł. W tanie badziewia z allegro nie ma się co bawić, bo za 30kkm będzie powtórka z rozrywki. Oyodo jest montowany do suzuki na 1 montaż podobno. W detalu komplet kosztuje 950 zł. bez wariatora 480 u głównego importera GEPARTS. Na allegro jest za 630 komplet za 310 bez wariatora. Wymieniał ktoś zostawiając stary wariator? I czy coś takiego w ogóle wchodzi w grę. Na allegro jest też sam łańcuch podobno oryginalny za 330 zł. Która opcja wg was najlepsza? Dodam że nie wydam 1100 za oryginalny komplet bo wole zaryzykować ten oyodo i ewentualnie przekonać się na własnej skórze ze po 20 tys padnie :-) ewentualnie oryginalny sam łańcuch za 330 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Oyodo można brać, nie ma problemu. Tylko unikałbym allegro, dorwij gdzieś w normalnym sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Oyodo można brać, nie ma problemu. Tylko unikałbym allegro, dorwij gdzieś w normalnym sklepie. właśnie dorwałem w normalnym sklepie za 379 i troche jestem niezbyt zadowolony bo rozrzad jest w pudelku z napiem mrmoto. Co prawda są na pudelku naklejki z oznaczeniami oyodo ale troche mi sie to nie podoba. Czytalem w necie ze oyodo nie jest producentem a jedynie pakowaczem. Trudno sie mowi. za tydzien zaczynam urlop i pobawie sie w wymiane rozrzadu. Pozdro dzieki za rady ps. ciekawi minie jeszcze jaki rozrząd mam zamontowany obecnie: czerwone prowadnice Wymieniłem kilka Dni temu rozrząd. Robiłem to sam. Nie jestem mechanikiem ale z Manualem W ręku poszło sprawnie :-) Czerwone prowadnice o które pytałem wg mnie są oryginalne a łańcuch który miałem zalozony to jpn więc pewnie ktoś już go wymieniał. Nie polecam rozrządu oyodo który kupiłem. Jakość Wykonania prowadnic pozostawia wiele do życzenia dlatego zostawiam Stare bo nosiły minimalne ślady zużycia. Zmieniłem Jedynie dwa koła i łańcuch. Wariator został stary napina cze też zostawiłem. Ciekawe po jakim przebiegu czeka mnie kolejna wymian bo jakoś nie podoba mi się ten rozrząd oyodo który de facto przez oyodo został jedynie spakowane i skatalogowane (wg zapewniania sprzedawcy z geparts) i sprzedawany jest w pudelku mrmoto jednak z nalepka oyodo. Ps. Rozrząd był wyciągnięty ok 3/4 ogniwa na napinaczu tłocze k był wysunięty 13mm. Po wymianie silnik nie szarpie podczas gwałtownego przyspieszania ale spalanie nadal 16l w mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIRAS_85 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 mironig powiedz jakie mailes objawy , ze zdycydowałes sie na wymiane rozrzadu??? ja własnie mam auto u mechanika, i czekam az mi go zrobnią!!!! powiedz jeszcze ile cie wyszły czescie, łancuch , napinacze itp itd pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Co do producentów i pakowaczy... jak zmieniałem sprzęgło w mojej WP12, to polecono mi komplet firmy AISIN. Ponoć często idzie to na pierwszy montaż. Pudełko AISIN, a w środku docisk LUK, tarcza VALEO i łożysko jakieś (przypuszczam) chińskie. Dziś nic nie jest tym, co napisali na pudełku. Wielce amerykańskie iPhone'y produkowane w 3/4 w Chinach i Korei. Japońskie samochody montowane w UK czy Turcji. Takie czasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 mironig powiedz jakie mailes objawy , ze zdycydowałes sie na wymiane rozrzadu??? ja własnie mam auto u mechanika, i czekam az mi go zrobnią!!!! powiedz jeszcze ile cie wyszły czescie, łancuch , napinacze itp itd pozdro Komplet bez kola zmiennych faz 379 zl. Niby firma oyodo ale tak naprawde jakis mrmoto. Objawy - wysokie spalanie i napinacz wysuniety 13 mm. Po wymianie spalanie praktycznie sie nie zmienilo jedynie moze troche zyskal na elastycznosci ale to raczej subiektywna ocena Co do producentów i pakowaczy... jak zmieniałem sprzęgło w mojej WP12, to polecono mi komplet firmy AISIN. Ponoć często idzie to na pierwszy montaż. Pudełko AISIN, a w środku docisk LUK, tarcza VALEO i łożysko jakieś (przypuszczam) chińskie. Dziś nic nie jest tym, co napisali na pudełku. Wielce amerykańskie iPhone'y produkowane w 3/4 w Chinach i Korei. Japońskie samochody montowane w UK czy Turcji. Takie czasy Ja kupilem swojego z padnietym sprzeglem kupilem luka za 410 zl. Narazie 20 tys i jest ok Kontynuując temat po 25 tyś po wymianie rozrządu na oyodo w pudle mrmoto sprzedawanym w ówczesnym okresie przez firmę geparts stwierdzam: Rozrząd w trakcie 25 tyś wyciągnął się tyle samo co oryginalny przez 260 tyś. Podsumowując były to części słabej jakości. Jak już wcześniej pisałem (w trakcie wymiany) sam jego wygląd świadczył o niezbyt solidnym wykonaniu. Napinacz był znowu wysunięty o 13 mm. Tym razem kupiłem oryginalny łańcuch na allegro za 350 zl. Porównalem goo z poprzednim oryginałem i faktycznie wygląda tak samo. Ma takie same oznaczenia na co którymś ogniwie. Mam nadzieję że to nie podoba :-). Okaże się w przyszłości. Na ocenę wymienionego rok temu łańcucha zdecydowałem się bo auto CZASAMI (ostatnio co drugi rozruch i także czasami zimnym) nie odpadalalo mi na ciepłym silniku oraz podczas kręcenia rozrusznikiem pojawiał się błąd czujnika położenia wału. Jednak wymiana rozrządu nic nie pomogła na brak chęci odpalania. Po długich poszukiwaniach (doba) doszedłem do wniosku że uszkodzona jest pompa paliwa. Po wymianie auto śmiga jak rakieta. Jedna rzecz jest dla mnie zastanawiająca. Dlaczego pomimo uszkodzonej pompki paliwa samochód nie chciał odpalac na gazie (po ręcznym przelaczeniu sekwencji na włączonym zapłonie przed rozruch em) jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 W Hondzie jak miałem instalację LPG pierwszej generacji, z rurą od gazu wetkniętą do rury przed przepustnicą, to jak padł przekaźnik od pompy benzynowej, na gazie nie szło też tego auta uruchomić. Wydaje mi się, że jak jest błąd spowodowany nieprawidłowym działaniem pompy paliwowej, komputer całkowicie odcina iskrę na świecach. Weź pod uwagę, że nawet jadąc na LPG, pompa paliwowa cały czas pracuje. Może to być jedno z drugim połączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 W Hondzie jak miałem instalację LPG pierwszej generacji, z rurą od gazu wetkniętą do rury przed przepustnicą, to jak padł przekaźnik od pompy benzynowej, na gazie nie szło też tego auta uruchomić. Wydaje mi się, że jak jest błąd spowodowany nieprawidłowym działaniem pompy paliwowej, komputer całkowicie odcina iskrę na świecach. Weź pod uwagę, że nawet jadąc na LPG, pompa paliwowa cały czas pracuje. Może to być jedno z drugim połączone. Być może. Ale komputer nie zgłaszał błędu pompki. Jedynie czasami wyskakiwal błąd czujnika położenia wału podczas dłuższego kręcenia. Czujnik sprawny :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.