Gość bubakk Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Witam Na jaki zysk koni i momentu mogę liczyć po założeniu regulowanych kół rozrządu przyspieszeniu zapłonu, splanowaniu głowicy, zrobieniu zimnego dolotu? I kto w Lublinie mógłby mi ogarnąć ten temat oczywiście poza zrobieniem dolotu bo jestem w stanie sam to zrobić. Natomiast chodzi mi wystrojenie tego i zajęcie się głowicą? Dodam, że chodzi o sr20deh w almerze gti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 hamownia prawde Ci powie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 zadzwoń do ggarage, powinni chłopaki ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 robotę ale przyrostu z fusów nie wywróżą)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Planowanie głowicy nie wiele daje bo zbytnio zmienia się kształt komory spalania lepiej z tłoków podjechać doprężających... Genralnie same przestawienie wałków rozżadu jest w stanie dodać 5-7KM i do 15Nm miejscami więcej. Wykresów już wklejałem po tym modzie wiele... Zapłon jak masz nie właściwie ustawiony to może zabijać nawet 20KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.