Gość jaro3000 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Witam potrzebuje kodów usterek do samodiagnostyki do mojej Primery P11 1.8B polift 2001r kombi Bo do diesla kody da się znaleźć a do benzyny już jest to prawie nie możliwe więc proszę o pomoc.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 a do benzyny już jest to prawie nie możliwe poważnie????????????? a tu patrzyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro3000 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 dzięki za link z tego co widzę już pobrałem te kody ale z chomika i nie wiedziałem czy są na 100% dobre czyli jednak są ok wielkie dzięki DINO dzisiaj muszę spróbować tej samodiagnostyki zobaczymy co wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 do środy jestem w Zamościu, jak coś to możesz podjechać to podłączymy pod kompa, albo we wtorek na Statoilu w Lublinie około 24.00 (ale nie znam dokładnie, bo odbieram dzieciaka z koloni) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro3000 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 no nic nie udało się odpalić samodiagnostyki choć próbowałem dwóch metod i zero reakcji sprawdzałem przepływomierz na wolnych obrotach 1.3V a na max obrotach jakie udało mi się osiągnąć (6000rpm i to na gazie) chwilowo doszło do 2.8V czyli chyba zbyt mało nawet gdy włącze zapłon to mam już 1.21V na zgaszonym silniku czyli jest z nim coś nie tak. Na benzynie strasznie kiepsko chodzi nie chce się wkręcać na obroty czyli to może być wina przepływomierza ? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 problem z PB może być związany z LPG, zakręć butlę i wtedy sprawdź, przepływka nie za bardzo, dzisiaj jak dzwoniłeś jechałem z Bieszczad i tam kiepski zasięg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro3000 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 niby czemu jest problem między BP a LPG ? jak by nie LPG to by teraz wogule nie nadawał się do jazdy. Na BP to ledwo chodzi na wolnych obrotach przy nawet delikatnym otwarciu przepustnicy obroty zamiast rosnąć to spadają i strasznie głośno chodzi w dolocie (buczy) tak jak by miał za dużo powietrza a za mało paliwa, sprawdzałem TPS i gładko chodzi po całym zakresie czyli musi być dobry choć na max otwarciu jest tylko 4V a zasilanie TPS jest przecież na 5V ale to można już pominąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 no cóż chciałem pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro3000 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 No to DINO pomagaj co o tym problemie dokładniej myślisz ? A i czy przepływomierz od wersji przedliftowej będzie pasował do poliftowej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.