Gość badroks Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 witam. otóż mam taki problem w trakcie pracy silnika sychać tak jakby łańcuszek rozrządu. z opinii znajomych slyszałem ze rozrządu w tym samochodze nie wymienia sie tak szybko ma on 260000 km przejechane. byłem na komputerzez nim i oto błędy (zapomniałem dodac swieci sie lampka zółta z błedami nawet po skasowaniu błędów sie wączyłą po kilku km) :p0325 stukow czujnikobw -b1p0301 cylindra 1 wypadanie zaplonup0141 grzalka czujnika 02 2 htr (b1) p0171 paliwa system chudy/bk1p0505 IACV/AAC VLV OBWCO to moze oznaczac co powinienem zrobić??? wymiana rozrzadu podobno same czesci to ok 700 zł. czy moze byc jakas inna przyczyna czy raczej musze zrobic ten rozrąd???pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 na początek wymień lambadę jak faktycznie jest uszkodzona, później wyprzedź zapłon i pozmieniaj świece i kable, sprawdź ciśnienie na cylindrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badroks Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 kiedys pisłem z toba na temat gazu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91058-gaz-lpg-alisei-problem/ myslisz ze moze to byc ze soba powiazane???no i co z tym rozrzadem czy wymieniac??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 ja bym zaczął od zakręcenia butli z gazem i pojeżdżeniu na PB aby sprawdzić co jest grane, do tego tak jak pisałem wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badroks Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 nie wiem czy to ma znaczenie przy ww przeze mnie sprawach.jesli chodzi o sonde lambda:spala mi ok 10-12 litrów raz na jakis czas ma takie bujanie obrotow ale to moze mialem 1 raz.jak chciałem sprawdzic jak idzie to ma moc ciagnie go dobrze... ale przy 4tys obr słychac jakby metaiczne dzwonienie jakby lancuch (normane???)jak go przed chwila tak przeciaglem to wyl mi na 3 tys obrotow nie chcial zejsc nizej... no i tyle z gazem ciagle lipa w pon mam diagnoze miec...jesli to istotne to wsztko.lambda jest jedna tak??? została mi sonda do wymiay wychodzi na to ze to druga i teraz sa rózne opinie wymieniac tylko ta która pokazuje ze nie działa czy od razu trzeba obie.dodam ze cieżko jes to wykrecic.....bo jux walczyłem i mi nie poszło słaby dodtep i nie chce isc nawet troche... a zapomniałem dodac w sobote miałem skasowane błedy dzis był tylko jeden lambda 2 grzałka. czy moze to byc ez wina przpływomierza???? dodam ze w mieście grzeje mi sie silnik w korkach nie wiem cp jest grane juz mi rece opadaja.... wymieniełem dzis olej i nie wiem co dalej.... a zabulgotalo mi wnaczynku zbiorczym za to jak jade trasa jest cacy.... wiatrak nie załacza sie wcale.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.