kubass Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 2 sposoby na zabezpieczenie tłumika: http://www.autoparto.pl/poradniki/pokaz,5,zabezpieczenie-tlumika-przed-korozja.html Macie jeszcze jakieś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SDRaid Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Chciałem zabezpieczyć i pomalować tłumik na czarno, ale niepokoiły mnie wypukłe pęknięcia. Postukałem młotkiem i się bez większego oporu zapadły i teraz mam doły. Szkoda wywalać kasę jak tłumik ma mi się posypać, więc proszę osoby doświadczone, aby mi doradziły: naprawiać czy kupić nowy i zabezpieczyć na start? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wwa Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jeżdzić aż się rozpadnie i kupić nowy i wtedy go zabezpieczyć takie jest moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SDRaid Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jeżdzić aż się rozpadnie i kupić nowy i wtedy go zabezpieczyć takie jest moje zdanie. To muszę poczekać na pierwszy śnieg / sól Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazimierzm Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Moim zdaniem pęknite miejsca uszczelnij uszczelnij silikonem do wysokich temperatur a na koniec cały tłumik lakierem zaroodpornym z dodatkim antykorozyjnym np co takiego http://allegro.pl/lakier-zaroodporny-app-zobacz-koniecznie-i3380971631.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SDRaid Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Z nudów wziąłem się za renowację tłumika (tłumik 9-letni oryginalny i ma te 4 pęknięcia, a zamiennik padnie po 3 latach, więc odpowiedź nasuwa się sama). Najpierw wiertarka i śmigło druciane i dokładnie objechałem. Potem Brunoxem nałożyłem 3 warstwy. Wyżarło rdze, znowu przejechałem śmigłem. Teraz chcę dać podkład cynkowy i na to farba żaroodporna. Tylko, że cynk max temperatura 350 stopni. Na zewnętrznej puszce raczej więcej nie będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.