Gość badroks Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 wczoraj zaczelo mi sie slizgac sprzegło w p11 ale jak odpuscilem gazu i dałem raz jeszcze łapało dzis nie mozna niem przyspieszyc dynamiczniej jak chce dac w buta to sie ślizga na kazdym biegu.... jest to nissan primera 2.0 combi 2000 rok 96kwco to oznacza??? czy tak jak mysle kopniec sprzęgła???czy moze jednak wymiana płyny jakas regulacja????doadam zer wciaz mozna przypiszczeć nA 1szym biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Na bank sprzęgło. Jak nie jesteś sam pewien to spróbuj na 4ce pod jakąś estakadę podjechać lub górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badroks Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 i co jesi to sprzego nie podajade?? jakie beda obiawy??? więc tak im szybciej chce przyspieszyc tym bardziej sie slizga . jak jade na polsprzegle to czuc efekt jazdy na sprzegle ale jak jade normalnie mam wrazenie ze sie slizga. na 4 i 5 biegu jak chce dynamicznie przyspieszyc to obratu ida w gore a kilometry praw wcale nie ida. dzis w wnetrzu auta poczulem spalenizne ale nie wiem czy to cos z tym sprzeglem czy moze jakies inne cudo sie popsulo. mam problemy z gazem lambda spalona listwa od gazu do wumiany ale przeciez moglo cos jeszcze innego sie spalic.... rece opadaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Podajesz typowe objawy co do padającego sprzęgła, tzn. obroty wzrastają a prędkość się nie zwiększa. Przy podjeżdżaniu pod górę najbardziej to czuć bo auto po prostu nie jedzie, czuć wyraźnie brak mocy na kołach i trzeba wahlować na niższe biegi. Przy wymianie sprzęgła pamiętaj o łożysku i uszczelniaczu aby od razu wymienić, koszt nie wielki a będziesz miał spokój. Co do spalenizny to mało prawdopodobne abyś okładzinę tarczy spalił, więc może coś po stronie gazu, na gazie się nie znam więc niech inni się wypowiedzą. Jeszcze możesz spróbować sprzęgło podciągnąć aby auto wytrwało do naprawy. Masz śrubę przy pedale sprzęgła którą regulujesz skok aby wyżej brało, i dodatkowo przy cięgnie pod maską możesz podregulować, tylko rób to z czuciem aby auto samo nie odjechało po odpaleniu. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubass Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Jak dalej nie wierzysz to przeczytaj to: http://www.centrumsprzegla.com/artykuly/zuzyte-sprzeglo-objawy,20/ Sprzęgło ewidentnie masz do wymiany a czy to zrobisz sam czy podjedziesz mechanika to już twój wybór. Tylko pamiętaj nie zwlekaj bo później sam do mechanika nie zajedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Tylko pamiętaj nie zwlekaj bo później sam do mechanika nie zajedziesz. Dokładnie... miałem holowanko z tego powodu. Dobrze chociaż że w rodzinnym mieście, to za darmo. No i niestety, ponieważ to był akurat okres świąteczny a ja musiałem mieć koniecznie szybko auto zrobione, to mechanik założył mi jedyne jakie było w hurtowni, nazwy firmy nie pamiętam ale jakaś włoska mało znana. Teraz żałuję że nie poczekałem aż sprowadzą inne bo biegi wyraźnie gorzej wchodzą. Żona zrobiła niedawno prawko i cały czas ma problem wrzucić bieg, mało siły w rękach a wysokość "brania" się nie zmieniła. Więc warto lepsze wziąć. A tak zupełnie od czapy - w 2000r nie wychodziły już silniki 131KM, wszystkie poliftowe SR20DE mają 140KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badroks Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) no własnie trudno mi określic bo mam 96 kw i przy takim kw wychodzi ze 131 km ale skoro tak mówsz to 140....co to mechanika dzieki chyba tak zrobie bo nie chce potem cholowania tylko na razie kasy brak poczekam do nowego miesiaca i zobacze co to bedzie.... ach.. muys;e czy przyczyna nie moze byc symeryng wyciek oleju na sprzegło i stad ten smród spalenizny i slizganie ale pewnie okaze sie po rozozeniu tego co w srodku sie okaze.kolejny wydatek.... na razie podkrece sprzegło i zobacze jak bedzie chodził. czy moze lepiej nie jezdzic nim na razie??? ok wiec luzowanie sróbki na pedale sprzegła nie za wiele pomoglo a bylaona i tak prawie cała wykrecona dzis slizga sie tak jakby z opuznieniem puszcza i czuc od silnika dziwny smród spalenizny po pracy 5 minut..... nic sprzeglo do wymiany. jakie polecacie???i jak z tym silnikiem mam nissana primere 2.0 2000 rok w dowodzie mam napisane 96kw ile ma koni 131 czy 140??? od niedawna mam nissana i dopiero sie zagebiam w wiede o nim... jest po feceliftingu. Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez badroks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 ja w dowodzie miałem 40kw auto sciagane było z niemiec tam ubezpieczenie jest od mocy silnika a nie od pojemnosci moze ktos tam zakrecił aby mniej płacic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badroks Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 samochód kupiony i uzywany do tej pory w warszawie był. czy da rade jakos to sprawdzic po nm vin czy czyms innym??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Kolego ja też mam w dowodzie 131 KM (tzn. 96 KW). Inny kolega z forum miał 150. Porównaliśmy nasze silniki po zdjęciach - były identyczne - a on był na hamowni i stąd wiem że oba mają po 140. On się troszkę zmartwił, ja ucieszyłem. W P11 nie było takich akcji jak np w VW że dwa identyczne z wyglądu silniki różnią się elektroniką i mają różną moc. P11 przed liftem miała różne wersje mocy - można je odróżnić po wyglądzie silnika (kolektor dolotowy, pokrywa zaworów), natomiast po lifcie było już tylko 140 KM. Po VIN też się nie sprawdzi bo nawet serwisowy program nissana akurat w przypadki P11 nic nie mówi na ten temat. Wierz na słowo i ciesz się z dodatkowych 9KM :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badroks Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 czyli ja tez sie ucieszylem z tym jeszcze tylko naprawic sprzegło proponowali mi jakies anelskie za 360 zł nie wiem czy nie lepiej kupic za 500.jak pisałem wczesniej podejrzewam ze wywaliło mi jakis uszczelniacz do komory sprzegła bo zalałem za duzo oleju w prawdzie przejechałem z 5km i spusciłęm reszrte ale czy moło tak sie stac ze od tego mi sie slizga????od stania w garazu z dnia na dzien coraz gozej jezdzi diz nawet nie bardzo mogłem nim ruszyc jest taki slizg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Pod wpływem ciśnienia, mógł puścić zimering na wale i to właśnie od strony sprzęgła. Jaka rada? Zredukować olej silnika do połowy wskazań na bagnecie. Następnie przegrzewać sprzęgło, jeździć na tzw. półsprzęgle - chodzi o to aby wypalić-przepalić olej który mógł zostać na tarczy. Nie wiem czy pomoże, ale warto spróbować, jeśli i tak przymierzasz sie do wymiany. A nóż przepali i bedzie ok. Do smrodku na jakiś czas się przyzwyczaisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badroks Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 a no powiem ci ze samochod stał nie uruchamiany przez kilka dni wczoraj wsiadłem do niego wraucam pierwszy bieg puszczam sprzęgło i samochód stoi w miejscu.... dałem gazu na 6ys obr i dopiero lekko powoli ruszył... takze stoi juz w garazu okaze sie niebawem co to było konkretnie sprzęgło napewno do wymiany... samochód po naprawie sprzegła ze tak powiem nie było i to tlyko to zadnych innych przyczyn koszt z naprawą 700 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.