_Janusz_ Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Albo się zepsuje dzień po gwarancji :] Sam ostatnio przerabiałem temat chłodnicy - wolałem używkę oryginał niż chiński nowy badziew, który się za chwilę znów rozwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 a rok w zupełności mi wystarczy, i tak szykuje na przeskok na p11.144 teraz chodzi mi o cięcia kosztów, a boje sie ze wywale 100-150zl na uzywke ktora za pol roku bedzie miala to samo co moj oryginalny teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 A co u Ciebie jest nie tak z alternatorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 stawiam na regulator napiecia. drgają(mrygaja) mi podswietlenia, kontrolki, i swiatla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 To sprawdź najpierw napięcie na akumulatorze. Miernik w rękę i sprawdzamy: bez obciążenia w okolicach 13,6-14,2V na aku. Następnie załączasz obciążenia ogrzewanie szyby, wszystkie światła i patrzysz jakie ma ładowanie na wolnych obrotach powinno trochę spaść do 13,2V zwiększ obroty i zobacz co się dzieje - powinno wzrosnąć ładowanie. U mnie też to występuje, a alternator wymieniałem, tak więc dałem sobie spokój z szukaniem przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 sprawddzalem na aku 14,8 przy wlaczonych swiatlach, a bezposredniu na alternatorze jest prawie 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Na wolnych obrotach? A jak włączysz jeszcze ogrzewanie szyby i klimę/nadmuch na szybę na full? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 na wolnych i na wysokich (w sumie na wysokich spadlo o 0,5?) z wiekszym obciazeniem nie sprawdzałem ale juz po samym tym mechanik stwierdzil ze regulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 To 16 to takie za duże trochę, maksymalnie to 14,8V powinno być. Kup sam regulator i sobie wymień. Dodatkowo szczotki. Żadna większa filozofia to wymienić. Podaj maila to podeślę Ci fragment z service manuala. Chyba, że chcesz cały to tu jest do wersji europejskiej: http://chomikuj.pl/sethq/Dokumenty/Nissan/Primera+P11+service+manual+-+Europe+version Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 no wlasnie i tu pies pogrzebany. regulatora do tego alternatora nei da sie dorwac, zaden sklep motoryzacyjny w zielonej gorze nie moze go zamowic, ani na allegro nie ma. potwierdzam szyba z liftu pasowała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ja również miałem problem z dostaniem samego regulatora więc kupiłem cały alternator The_Vegomasz może magnetti marelli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ja również miałem problem z dostaniem samego regulatora więc kupiłem cały alternator The_Vegomasz może magnetti marelli ? Dokładnie tak. MM :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ja u siebie MM wymieniłem na BOSCHa z P10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Też chciałem wymienić ten magneti na boscha ale mocowanie altka jest w innym miejscu a z p10 nie porównywałem Janusz_lublinBosch z p10 pasuje bez problemu do p11gt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Trzeba tylko nieco przedłużyć przewód od kontroli ładowania. U mnie wszystko pasowało Pasek klinowy musi mieć oznaczenie 6PK1033. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 (edytowane) Super ten altek to z p10 czy p10 GT ? Edytowane 31 Sierpnia 2013 przez Vito8282 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 (edytowane) Ja mam z SR20Di to zwykłe 2.0 115KM. Ale w GT'ku też był alternator o prądzie wyjściowym 80A. Edytowane 31 Sierpnia 2013 przez Janusz_lublin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 A więc gites majonez też mi sie wydawało że łapy tak samo i moje MM kosztowało 250zł a nie 100 a to już jest różnica 150% . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megadave Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Czyli wracając do głównego wątku, rozumiem ze szyby boczne również są takie same w p11 i p11.144? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megadave Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 I to jest konkret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiannik Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Koledzy a czy bedzie mi pasować szyba czołowa z PRIMERA P11 1.6 16V 99R KOMBI do mojej primery p11 2.0 16V hatchback 97 R ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Szyba przednia jest taka sama w każdej P11 przed czy po lifcie jak i w każdbym rodzaju nadwozia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.