Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

p11 vs p11.144 Które części pasują


The_Vego
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Albo się zepsuje dzień po gwarancji :]

Sam ostatnio przerabiałem temat chłodnicy - wolałem używkę oryginał niż chiński nowy badziew, który się za chwilę znów rozwali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a rok w zupełności mi wystarczy, i tak szykuje na przeskok na p11.144



teraz chodzi mi o cięcia kosztów, a boje sie ze wywale 100-150zl na uzywke ktora za pol roku bedzie miala to samo co moj oryginalny teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź najpierw napięcie na akumulatorze. Miernik w rękę i sprawdzamy: bez obciążenia w okolicach 13,6-14,2V na aku. Następnie załączasz obciążenia ogrzewanie szyby, wszystkie światła i patrzysz jakie ma ładowanie na wolnych obrotach powinno trochę spaść do 13,2V zwiększ obroty i zobacz co się dzieje - powinno wzrosnąć ładowanie.

U mnie też to występuje, a alternator wymieniałem, tak więc dałem sobie spokój z szukaniem przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawddzalem na aku 14,8 przy wlaczonych swiatlach, a bezposredniu na alternatorze jest prawie 16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wolnych i na wysokich (w sumie na wysokich spadlo o 0,5?)

z wiekszym obciazeniem nie sprawdzałem

ale juz po samym tym mechanik stwierdzil ze regulator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 16 to takie za duże trochę, maksymalnie to 14,8V powinno być.

Kup sam regulator i sobie wymień. Dodatkowo szczotki. Żadna większa filozofia to wymienić. Podaj maila to podeślę Ci fragment z service manuala. Chyba, że chcesz cały to tu jest do wersji europejskiej: http://chomikuj.pl/sethq/Dokumenty/Nissan/Primera+P11+service+manual+-+Europe+version

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no wlasnie i tu pies pogrzebany. regulatora do tego alternatora nei da sie dorwac, zaden sklep motoryzacyjny w zielonej gorze nie moze go zamowic, ani na allegro nie ma.



potwierdzam  szyba z liftu pasowała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również miałem problem z dostaniem samego regulatora więc kupiłem cały alternator

The_Vego

masz może magnetti marelli ?

Dokładnie tak. MM :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba tylko nieco przedłużyć przewód od kontroli ładowania. U mnie wszystko pasowało Pasek klinowy musi mieć oznaczenie 6PK1033.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z SR20Di to zwykłe 2.0 115KM. Ale w GT'ku też był alternator o prądzie wyjściowym 80A.

Edytowane przez Janusz_lublin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc gites majonez :D też mi sie wydawało że łapy tak samo i moje MM kosztowało 250zł a nie 100 a to już jest różnica 150% .

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...