Fazzi Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 witam, w związku z tym, że jestem nowym użytkownikiem forum przywitam się na wstępie. Mój pierwszy post dotyczy kompletu dolnych osłon silnika w primerze P12 z silnikiem 2.0 16V z 2006 roku. Ponieważ pod silnikiem brakuje mi prawdopodobnie jednej osłony miałbym prośbę o zdjęcia rzeczywiste kompletu osłon znajdujących się pod tym silnikiem. Na allegro można oczywiście znaleźć różne osłony ale przed zakupem chciałbym być pewny na 100% że to właśnie ta brakująca osłona. Fazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Przyłączam się do prośby - u mnie brakuje jednej przy samym zderzaku. Została utracona podczas niemiłej (choć może miłej, jeszcze się okaże) przygody na drodze. Przygodę opiszę niebawem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 wracając do tematu, problem rozwiązany PawelSalata w Primerach z silnikami 2.0 pod zderzakiem nie montowano fabrycznie osłon, montowano je tylko w wersjach z silnikiem 2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Czyli w ten sposób. A czy osłona od 2,2 da się zamontować do 2,0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Właśnie też rozważam tą możliwość, na 100% nie jestem pewien ale prawdopodobnie pasuje. Co do osłon pod silnikiem to tak jak napisałem powyżej, w razie pytań chętnie pomogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 A ja mam takie pytanko jak wygląda zaślepka przy haku holowniczym z przodu w Primerce? Pytam tak bo ostatnio miałem awarię, chcę wkręcić haka a tam brak zaślepki i w komorze jeden piach i rdza (niestety poprzedni właściciel pewnie zgubił i o to nie zadbał), skończyło się lawetą, otwór już jest nagwintowany. -- Pozdrawiam Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 nie ma tam zaślepki, otwór do wkręcenia haka znajduje się w czarnej maskownicy - tej która przykrywa światła przeciwmgielne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Ale chodzi mi o sam otwór do wkręcania haka czy on jest czymkolwiek zasłoniony? Bo ja po zakupie tam nie miałem nic (podejrzewam że właściciel poprzedni musiał coś zgubić) -- Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 nie, nie jest zasłonięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Ja właśnie wczoraj wieczorem zajrzałem w ten otwór. Rdza, piach, syf... nie ma szans aby wkręcić tam ten hak. Od razu wyczyściłem czym się dało ile się dało, zapuściłem na chwilę obecną odrdzewiaczem, mam nadzieję że gwint się uda odratować. Muszę kupić taką małą szczotkę drucianą jak szczoteczka do zębów, wyczyścić wszystko, później dam tam dużo miedziowego smaru i dorobię zaślepkę, może z korka od wina/szampana albo dobiorę śrubę na taki właśnie gwint, którą da się tam wkręcić kluczem do kół z kompletu fabrycznego, coś na ten wzór. Bardzo źle to pomyślane, że nie ma żadnej zaślepki tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 wracając do tematu, czy któryś z użytkowników primery z silnikiem 2.0 posiada osłonę dolną pod zderzakiem? chodzi o potwierdzenie czy napewno pasuje, dla jasności http://allegro.pl/oslona-chlodnicy-dolna-zderzaka-nissan-primera-p12-i3606845420.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) To że nie ma zaślepki tam to czysta głupota... nie rozumiem jak tego nie ma tam być. Radzę sprawdzić od razu, czy ten hak się wkręci bo u mnie to się skończyło lawetą, ponieważ auto miałem w inny mieście niż w tym co mieszkam. Po naprawie auta i dojechaniu do mojej miejscowości, podjechałem do Taty znajomej i mi nagwintował ponownie otwór, wkręcił śrubę nasmarowaną smarem jako zaślepkę i teraz nie będzie obaw o to że znów haka nie wkręcę a będę bulił za lawetę... Gdyby kogoś interesował gwint to prawy i M16, przeskok 2. -- Pozdrawiam Kamil Edytowane 28 Października 2013 przez Zuzinho7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Zuzinho7 sprawdziłem u siebie i jest to samo, jedynym sposobem na reanimacji jest ponowne przegwintowanie otworu gwintownikiem i tak też zrobiłem, teraz hak wkręca się bez najmniejszego problemu Niby nic a jednak bardzo ważne, nigdy nie wiadomo kiedy może hak może być potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.