Gość kalbar Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Witam. Czy mógł by mi ktoś poradzić?Wstałem rano chciałem odpalić samochód , odpalił pochodził chwilę i zgasł. Podpompowałem ręcznie i było ok.Sytuacja powtórzyła się ze 3 razy ale pompowanie ręczne pomagało.Dzisiaj już pompowanie nie pomogło silnik nie chce zapalić. Dobrałem się do pompy paliwa odpiołem przewód wychodzący przekręciłem zapłon i paliwo nie leciało z pompy.Pytanie czy oznacza to że pompa paliwa padła (ewentualnie czy orientuje się ktoś czy można wymienić ją samemu) czy może szlak trafił jakiś zawór powrotny(gdzie ewentualnie go szukać i jak sprawdzić). Dziękuje i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Raczej przekrec silnikiem zeby sprawdzic czy pompa podaje paliwo na CR ( po wykreceniu przewodu wysokiego cisnienia), primka nie ma pomki paliwa w zbiorniku o czym nie kazdy wie, wtedy jak nie poda paliwa na CR to bedziesz wiedzial ze to pompa, nastepnie sprawdz przewody dochodzace do czujnika obrotu walu ( przy skrzyni od strony chlodnic takie czarne cudactwo ), lubia sie przerwac w wiazce od temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.