Gość punharq Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Witam ! wczoraj zaswieciła się kontrolka filtra dpf zacząłem procedurę na odcinku ok60km obroty powyżej 2000obr/min stała predkość zrobiłem wszystko tak jak kilka razy wczesniej ale tym razem w trakcie jazdy po ok20km zaswieciła dodatkowo kontrolka check engine a kontrolka filtra zgasła.odczytany bład p1435 błąd regeneracji filtra. Wykonana procedura wypalania wymuszonego nie przyniosła żadnych zmian.Błedu nie da się usunąc,wymieniłem po tym wszystkim olej i filtr.Samochód ma lepszego kopa po wypalaniu,serwis boscha także nie dał rady usunąc błędu,co mogę jeszcze zrobić,Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu QQ Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Nie wiem ale wydaje mi się że filtr trzeba będzie wypalić chemicznie. Ja osoiscie tego nie przerabiałem ale taką informację uzyksałem kiedyś w serwisie przy objawach podobnych przy Twoich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Z moich doświadczeń raczej 3500 obrotow. 2000 nic nie da i wlasnie jest przyczyna. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punharq Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 witaj MICEN. W przypadku wypalania wymuszonego przez tester obroty pierwsze 15minut utrzymywał komp powyżej 3000rpm po kolejnych dziesięciu minutach zszedł do 2000rpm.Dało to tyle że samchód szybciej się zbiera,a po zakonczeniu i sprawdzeniu kod błędu nadal jest i nie daje się usunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zrozumiałem, że chciałeś w trakcie jazdy z takimi obrotami wypalić. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punharq Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 przy takich obrotach wypalanie regeneracyjne autocomem sie odbyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcome Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam ! wczoraj zaswieciła się kontrolka filtra dpf zacząłem procedurę na odcinku ok60km obroty powyżej 2000obr/min stała predkość zrobiłem wszystko tak jak kilka razy wczesniej ale tym razem w trakcie jazdy po ok20km zaswieciła dodatkowo kontrolka check engine a kontrolka filtra zgasła.odczytany bład p1435 błąd regeneracji filtra. Wykonana procedura wypalania wymuszonego nie przyniosła żadnych zmian.Błedu nie da się usunąc,wymieniłem po tym wszystkim olej i filtr.Samochód ma lepszego kopa po wypalaniu,serwis boscha także nie dał rady usunąc błędu,co mogę jeszcze zrobić,Proszę o pomoc pytanie czy na gwarancji auto czy nie jak nie to wywalić dpf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punharq Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 w czasie jazdy powyzej 4500obr/min 4bieg odcinek 40km na gwarancji jeszcze rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miloniu Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Witam wszystkich serdecznie. Ponieważ stałem się świeżym posiadaczem "Kaszki" mam również pewne problemy na początku, które i Wy macie w swoich, a jednym z nich jest: świecenie się kontrolki pomarańczowej "check engine", po podpięciu pod komputer pokazuje błąd 1435, czyli coś od DPF. Błędu nie da się usunąć. Jeszcze nic z tym nie robiłem, rozmawiałem natomiast z kolegą, który nazwijmy to 'trochę się zna" i stwierdził od razu, że jest to problem z jakimś wtryskiem, że prawdopodobnie "leje" i silnik nie przepala wszystkiego i zapycha się dpf, a jego usunięcie (dpf-a) nie pomoże, bo auto może zacząć mocno kopcić. Co o tym sądzicie?? Co doradzicie, żeby zrobić z tym fantem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 To ten kolega się super zna. Błąd który Ci się wyświetla,to błąd regeneracji DPF,niektórzy usuwali DPF po wyświetleniu tego komunikatu,ale po założeniu emulatora nie jestem pewny cz czasami nie należy wykonać adaptacji i ten kto bedzie to robił ,musi mieć świadomość tego co robi,bo inaczej kontrolka nie zgaśnie. Umów się gdzieś do warsztatu gdzie usuwają DPF-a i porozmawiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Wczoraj wywaliło w mojej QQ kontrolkę dpf i komunikat o konieczności wykonania procedury wypalania. Jako, że opinie były różne (pełnym ogniem lub piłowanie na 3-4biegu ok 4tys rpm), pojechałem na S11 (pusto, po 21) i zacząłem wpierw spory odcinek 3biegiem ok 100km/h (4k rpm), a potem pełna bomba (6bieg, 200km/h). Skończyła mi się S11, zawróciłem i jechałem stabilnie ok 150km/h 5 lub 6 biegiem (nie pamiętam) i w końcu kontrolka zgasła. Cała procedura trwa ok 20minut jazdy. To jak w sumie jest lepiej wypalać ? Wg manuala (mam oryg PL, bo auto z salonu), piszą, tylko o prędkości powyżej 60km/h. Nic o obrotach. Jest tylko info, że może to potrwać do 30minut. Co ciekawe QQ jeździ codziennie 2x odcinek ok 15km S11 i myślałem, że problemy z DPF go ominą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wlodar1984 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 A ile autko ma lat? I jaki przebieg? Czasem filtr ma określoną ilość cykli wypalania i gdy się tę wartość przekroczy z automatu wywalany jest błąd p1435 bez kontrolki dpf, który w tym przypadku oznacza wymianę filtra na nowy - u mnie wystąpiła taka sytuacja. W takim wypadku mamy 3 opcje do wyboru: wymienić filtr na nowy, wyciąć i wyprogramować, bądź wprowadzić komputerowo do sterownika informacje o wymianie filtra na nowy i znów mamy określoną ilość cykli wypalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 rocznik 2010, 119k km. Kontrolka zgasła, błędu chyba nie ma, ale muszę sprawdzić. Pisałem w tym wątku, bo o DPF tu było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wlodar1984 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 To widocznie cos innego ale może związanego z dpf, bo na jego koniec jeszcze za wcześnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi13 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Witam , ja wyciąłem DPF i przeprogramowałem komputer oczywiście nie sam tylko w warsztacie . Już zapomniałem o filtrze i wypalaniu.ps. nic nie kopci Qashqai zachowuje się jak dawniej a w dodatku mniej pali i jest zrywniejszy............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan555555 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Witam , ja wyciąłem DPF i przeprogramowałem komputer oczywiście nie sam tylko w warsztacie . Już zapomniałem o filtrze i wypalaniu.ps. nic nie kopci Qashqai zachowuje się jak dawniej a w dodatku mniej pali i jest zrywniejszy............. Ja też mam usunięty DPF już od roku i wreszcie koniec wszelkich problemów, ale mój kopci, tylko nie wiem jak to było przed usunięciem - czy też kopcił i po prostu wtedy tego nie zauważałem, czy może zaczął dopiero po usunięciu DPFa. Dokładnie to jest tak, że w normalnej jeździe nic nie kopci, ale jeżeli czasami jest potrzeba wyduszenia pełnej mocy i gaz do dechy, to wtedy widzę w lusterku chmurę za mną, aż mi wstyd. Ale to się dzieje nie zawsze, powiedziałbym w ok. 30% owych sytuacji z gazem do dechy. To pewnie zależy od danej sytuacji (prędkość, bieg itp. itd). Czasami gdy chcę to zasymulować i daję gaz do dechy to nic się nie dzieje, chmury nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi13 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Ja też mam usunięty DPF już od roku i wreszcie koniec wszelkich problemów, ale mój kopci, tylko nie wiem jak to było przed usunięciem - czy też kopcił i po prostu wtedy tego nie zauważałem, czy może zaczął dopiero po usunięciu DPFa. Widocznie coś źle zrobili przy usuwaniu DPF . Przypomnę o samochodach fabrycznie bez DPF, jest ich wiele i nie kopcą a usunięcie tego badziewia to nic innego jak takie auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.