ulisses Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Pokaż zdjęcia spod maski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipczyk_1995 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Mam zdjęcia ale są takiej jakości że pożal się Boże. Podeślę jutro w miar możliwości kiedy będzie jasno. W chwili obecnej mogę powiedzieć że wtryski zamontowane są pod osłoną (koloru czarnego). Che-ck engine nie wyskakuje (przez całą trasę nic a nic) nie czuć zapachu gazu. Mam małą dziurkę w końcowym tłumiku ale nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie w spalaniu (wielkości jakby wkręta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Mam Primerę 2002 r. 2.0. W tamtym tygodniu przerobiłem ją u dobrego gazownika (chłopak naprawdę zna się na rzeczy i nie robi na oko). Ruszyłem w trasę do Krakowa (210 km) i butla wysuszona (35l). Spalanie benzyny na trasie trzymało się w granicach 9l a tu psikus gazu bierze około 15l. Reduktor to AC STAG R01. Wydaje mi się że samochód jest lekko mułowaty. Ma ktoś jakiś pomysł co z tym fantem zrobić? Mam zdjęcia ale są takiej jakości że pożal się Boże. Podeślę jutro w miar możliwości kiedy będzie jasno. W chwili obecnej mogę powiedzieć że wtryski zamontowane są pod osłoną (koloru czarnego). Che-ck engine nie wyskakuje (przez całą trasę nic a nic) nie czuć zapachu gazu. Mam małą dziurkę w końcowym tłumiku ale nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie w spalaniu (wielkości jakby wkręta)No to chyba jednak chłopak nie ogarnięty i zrobił na oko! Spalanie powinno być wyrzsze od Bp w granicach 20%, nie powinno być żadnych spadków mocy!! Błędu nie wywala bo poprostu jest przelany. Ewidetnie jest nie wystrojony!!! Skoro oddał Ci tak auto to ciekawe co jeszcze sp… w instalce? Podajesz tylko Radek a gdzie reszta gratów? Dziura wpływa tylko na brzmienie , ja będziesz miał większą zrobi to będziesz miał „WRC”.Co zrobić z tym fantem? Pojechać do niego i go opieprzyć zdrowo niech poprawia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipczyk_1995 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Po dłuższym czasie okazało się czego spalanie było takie wysokie. Klasycznie uszczelka pod głowicą. Płyn dostawał się na cylindry przez co auto lekko szarpało miało spadek mocy no i paliło więcej. Mam tylko nadzieję że spalanie wróci choć trochę do poziomu jaki miałem na trasie Anglia-Polska. Pokazywało mi 7,5l benzyny no ale w bajki nie wierzę. Wiem że 2.0 benzyna pali więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemovsky Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Mam 2.0 QR20 i instalacje BRC jak pokręce podczas wyprzedanek do 5tyś to spali nawet 18l na 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AS66 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 40 minut temu, Przemovsky napisał: Mam 2.0 QR20 i instalacje BRC jak pokręce podczas wyprzedanek do 5tyś to spali nawet 18l na 100km Podstawa - kiedy były wymieniane filtry fazy ciekłej i lotnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemovsky Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Chciałem wymienić ostatnio bo gaz ma 3 lata i przejechane 35tyś, ale gazownik postukał sie w glowe i powiedzial ze mam przyjechac za 15 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.