alma97 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 jak wyczyscic katalizator?.Przy wymianie calego ukladu wydechowego wymienilem tez katalizator na strumienice i...jest za glosno,jest buczenie i to mi troche przeszkadza w jezdzie.Chcialbym stary katalizator wyczyscic,sa tam sadze i patrzac pod swiatlo duzo nie widac,ta siatka jest cala i nic nie halasuje gdy potrzasam katem.Moze da rade go wyczyscic i zalozyc z powrotem i bede mial ciszej w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Przychodzi mi na myśl użycie palnika do wypalenia syfu z kata ale nie mam pojęcia czy tak się robi i jakie będą skutki. Co do zamiennika to można kupić zwykłe tłumiki w obudowie katalizatora co powinno uciszyć silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczur87 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 mogę ci powiedzieć co do hałasu to jak dasz tłumik w obudowie katalizatora będzie głośniej.co prawda miałem wtedy vw bore ale to chyba niema znaczenia. wyrzuciłem ten ala tłumiko-katalizator i kupiłem zamiennik i było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Sporo juz bylo napisane na ten temat. W poprzedniej almerze tez sie zastanawiałem czym zastąpić katalizator zeby bylo cicho i wyszlo ze tlumikiem przelotowym. Tak tez uczynilem i bylem naprawde w pełni zadowolony. W obecnej almeze poprzedni wlasciciel wspawal zwykla rure i jest głośniej i jest takie wiejskie dzwonienie, brzęczenie przy przyspieszaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 gdzie taki tlumik przelotowy mozna kupic i czy trzeba to wspawac czy sa robione dokladnie pod model samochodu? teraz mam strumienice i jest wlasnie takie buczenie przy przyspieszaniu i nie za bardzo mi sie to podoba. moglbym z powrotem wstawic stary katalizator ale najpierw chialbym go wyczyscic dobrze,bo ta siatka w srodku jest cala,nie jest popekana tylko pelno sadzy. moze pomoze specjalny plyn do czyszczenia silnikow i potem splukac to woda pod cisnieniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Ja tłumik kupilem na allegro za 50. Z zewnątrz wygląda tak samo jak strumienica tylko w środku nie ma tych śmiesznych łusek tylko dziurkowaną rure, wspawuje sie to tak jak strumienice. Trzeba dokładnie patrzec po opisach aukcji bo w tytułach piszą obie nazwy a dopiero w opisie i na zdjęciach widać co jest naprawde. Moim zdaniem wstawienie starego katalizatora ma wyłącznie sens gdyby na przeglądzie mnieli sie czepiać za jego brak. Czyścic nie ma sensu, mozna wytluc caly środek i wspawac w środku rure ale to podobno tez daje ten głupi dżwięk z tym że z zewnątrz wygląda fabrycznie. Więc chyba najlepiej wspawać tłumik a katalizator sprzedać na skupie i pokryją sie koszty całej roboty i na piwo zostanie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 chyba masz sluszna racje. mam strumienice w obudowie katalizatora,takze na przegladzie nie powinni sie przyczepic. DZIEKI ZA PORADY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.