Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wtryski 8H8 zamiana na AW4


marioo3k
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam prośbę do osób które się orientują czy do X-Traila 2003 2.2 di 114 konny są wtryski o oznaczeniu 8H8 , czy wtryski o oznaczeniu AW4 będą pasowały. AW4 chyba są do 136 konnego, jeśli nie pasują to czy są o jakieś którymi da się zastąpić 8H8. Jeśli są to proszę o podanie symbolu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej wtryski nie są zamienne między  Di  i DCI  ponieważ inna jest zasada działania systemu paliwowego, np ciśnienie paliwa się znacznie różni .    Szukaj wtrysków z  primery lub almery 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Otwieram wątek gdyż prawdopodobnie mój x pracuje właśnie w takiej konfiguracji. Tzn, zamiast wtryskiwaczy 8H8 ma włożone AW4.

Chciałbym się upewnić czy tak rzeczywiście jest i czy obecne problemy z tego wynikają. Tak więc:

 

Problemy (opisane w innym wątku, krótko powtórzę):

-ciężki odpalanie, szczególnie przy niskich temperaturach

-czasami zakopci przy przygazowaniu

 

A teraz co do samego silnika. 

- podczas diagnozowania problemu m.in. zostały wyciągnięte wtryskiwacze do sprawdzenia (tylko dwa niestety, nie pytajcie dlaczego), okazało się że są to wtryskiwacze AW4 .

 

Z tego co wiem 8H8 były tylko w 2.2Di 114KM, pytanie czy ja na pewno mam taki silnik, teoretycznie tak - załączyłem fotki.

Z VIN wynika ze jest to 114KM 2.2Di 2002 rok, dodatkowo jakieś dwa lata temu wymieniałem zawory SCV na pompie, i wymienili mi dwa, stare oddali.  A dwa SCV są chyba tylko w tej wersji. Na zdjęciu widać że sterownik wtryskiwaczy tez ma oznaczenie 8H8 - czy do AW4 jest inny ?

 

Czy ktoś może ma doświadczenie i podpowie co ja tutaj mam, czy to ma szanse działać ? czy powyższe problemy mogą wynikać z innych wtryskiwaczy ?

W sumie to jeżdżę już tak ponad 4 lata, i poza odpalaniem nie narzekam. 

 

pozdrawiam

rupi

 

post-39101-0-45748200-1422271930_thumb.jpg

post-39101-0-10434400-1422271945_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz to sprawdzić tu:

http://nissan-europe.epc-data.com

 

Podasz swój vin, a następnie wybieraj kolejno pozycje:

Fuel & engine control -> FUEL SUPPLY SYSTEM -> NOZZLE & HOLDER ASSY

 

Wewnątrz znalezionego kodu (OEM part number) powinieneś mieć odpowiedź na swoje wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być. 8H8 zdaj się mają jedną dawkę wtrysku na cykl, AW4 mają dwie dawki - realizuje to sterownik ale może być że przy AW4 podpiętym do sterownika 8H8 nie jest realizowany przedwtrysk i stąd problem z odpalaniem - za mało paliwa.

 

Ale to tylko moje dywagacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oto wynik.

Moj mechanik (teraz już nie mój) nie spisał oznaczeń wtryskiwaczy podczas demontażu i sprawdzania. A potem podał mi że są to AW4 .

 

Postanowiłem wymienić wtryskiwacze, podczas demontażu okazało się ze zamontowane mam 8H8. Mimo to wymieniłem na używki.

Auto pracuje ciszej i równo, odpala bardzo ładnie. 

 

pozdrawiam

rupi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...