Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kontrolka silnika po regeneracji przekładni kierowniczej i wymianie pompy wspomagania


Gość BarMat

Rekomendowane odpowiedzi

W mojej P12 była regenerowana przekładnia, oddałam też pompę wspomagania do sprawdzenia. Po zamontowaniu wszystkiego dostała "muła", słabo przyspiesza i zapaliła się kontrolka silnika, pomrygała i zgasła ale dalej się muli, myslę że kontrolka znowu się zapali. Czy to może być przez wymianę tych części? Czy może po wymianie też trzeba było popdpiąc pod komputer żeby zresetować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej P12 była regenerowana przekładnia, oddałam też pompę wspomagania do sprawdzenia. Po zamontowaniu wszystkiego dostała "muła", słabo przyspiesza i zapaliła się kontrolka silnika, pomrygała i zgasła ale dalej się muli, myslę że kontrolka znowu się zapali. Czy to może być przez wymianę tych części? Czy może po wymianie też trzeba było popdpiąc pod komputer żeby zresetować?

 

 

W mojej P12 była regenerowana przekładnia, oddałam też pompę wspomagania do sprawdzenia. Po zamontowaniu wszystkiego dostała "muła", słabo przyspiesza i zapaliła się kontrolka silnika, pomrygała i zgasła ale dalej się muli, myslę że kontrolka znowu się zapali. Czy to może być przez wymianę tych części? Czy może po wymianie też trzeba było popdpiąc pod komputer żeby zresetować?

Przekładnia jak i pompa nie powinny mieć nic do kontrolki silnika. Być może przy demontażu przekładni rozbierany był dolot w celu polepszenia dostępu i powstała jakaś nieszczelność...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że przy demontażu/montażu przekładni, mechanicy mogli uszkodzić inny element.

Ja kiedy miałem wymieniane sprzęgło, auto oddałem sprawne (pomijając sprzęgło) a jak odebrałem to gasło i ogólne problemy z zapłonem były. W końcu wyskoczył błąd przepływomierza. Okazało się, że w celu zapewnienia sobie lepszego dostępu, mechanik zdemontował przepływomierz, który najprawdopodobniej mu upadł i uległ uszkodzeniu (widać na obudowie ślady jakby był po betonie wleczony). Do tego na filtrze powietrza miałem odciśnięty bucior mechanika.

 

Niestety, nie miałem pomysłu jak im to udowodnić. Filtr powietrza wymieniłem na nowy, przepływomierz kupiłem używany z Allegro, a warsztat zmieniłem i nie oddałem już więcej auta do partaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mnie nie pocieszyłeś. Najgorsze jest to że ten mechanik nie ma komputera, a myślę że jakby podłączył to by coś było wiadomo, co go boli... Teraz muszę jechać do innego mechanika który skasuje mnie za podłączenie pod komputer, nawet już do niego dzwoniłam i powiedział, że powinien naprawić ten kto zepsuł. Ale jak to udowodnić? Na razie też pomysłu nie mam.  Tak jak piszesz może być,  bo strasznie długo mu zeszło z tym demontażem i narzekał że ciężko było. Dzisiaj do niego dzwoniłam kazał przyjechać że popatrzy, ale co on może zobaczyć jak nie podłączy do komputera. Jak coś będzie uszkodzone to się wyprze. Tak naprawdę to za ten komputer to powinien zapłacić ten mechanik bo auto oddałam dobre a nie moja wina że on nie ma sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup dowolny interfejs obd2 i odczytaj błąd. Jeśli świeci się lampka silnika, to powinien być błąd w ecu, który będziesz mógł skasować samemu przez ten interfejs. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup dowolny interfejs obd2 i odczytaj błąd. Jeśli świeci się lampka silnika, to powinien być błąd w ecu, który będziesz mógł skasować samemu przez ten interfejs. 

 

Będziesz mogła :)

 

Po co ma kupować interface. Powinna oddać auto tam skąd przyszło i powiedzieć że ma być sprawne. Wcześniej nic się nie świeciło, teraz się świeci. Tylko że nasze realia, sprawiają że jest na mocno przegranej pozycji koleżanka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam panowie przesadzaja , gdzie diabel nie moze babe posle ja nie chcialbym byc w skorze tego mechanika, troche krzyku i babskiej histeri i efekt murowany, bez urazy szanowna kolezanko trzeba teraz wasze atuty wykorzystac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie zalatwisz podlaczenia pod kompa a zapali ci sie kontrolka silnika to mozesz odczytac blad bez kompa...na forum jest opisane jak to zrobic wciskajac pedal gazu w podloge...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...