Gość BarMat Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 W mojej P12 była regenerowana przekładnia, oddałam też pompę wspomagania do sprawdzenia. Po zamontowaniu wszystkiego dostała "muła", słabo przyspiesza i zapaliła się kontrolka silnika, pomrygała i zgasła ale dalej się muli, myslę że kontrolka znowu się zapali. Czy to może być przez wymianę tych części? Czy może po wymianie też trzeba było popdpiąc pod komputer żeby zresetować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 W mojej P12 była regenerowana przekładnia, oddałam też pompę wspomagania do sprawdzenia. Po zamontowaniu wszystkiego dostała "muła", słabo przyspiesza i zapaliła się kontrolka silnika, pomrygała i zgasła ale dalej się muli, myslę że kontrolka znowu się zapali. Czy to może być przez wymianę tych części? Czy może po wymianie też trzeba było popdpiąc pod komputer żeby zresetować? W mojej P12 była regenerowana przekładnia, oddałam też pompę wspomagania do sprawdzenia. Po zamontowaniu wszystkiego dostała "muła", słabo przyspiesza i zapaliła się kontrolka silnika, pomrygała i zgasła ale dalej się muli, myslę że kontrolka znowu się zapali. Czy to może być przez wymianę tych części? Czy może po wymianie też trzeba było popdpiąc pod komputer żeby zresetować? Przekładnia jak i pompa nie powinny mieć nic do kontrolki silnika. Być może przy demontażu przekładni rozbierany był dolot w celu polepszenia dostępu i powstała jakaś nieszczelność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Uważam, że przy demontażu/montażu przekładni, mechanicy mogli uszkodzić inny element. Ja kiedy miałem wymieniane sprzęgło, auto oddałem sprawne (pomijając sprzęgło) a jak odebrałem to gasło i ogólne problemy z zapłonem były. W końcu wyskoczył błąd przepływomierza. Okazało się, że w celu zapewnienia sobie lepszego dostępu, mechanik zdemontował przepływomierz, który najprawdopodobniej mu upadł i uległ uszkodzeniu (widać na obudowie ślady jakby był po betonie wleczony). Do tego na filtrze powietrza miałem odciśnięty bucior mechanika. Niestety, nie miałem pomysłu jak im to udowodnić. Filtr powietrza wymieniłem na nowy, przepływomierz kupiłem używany z Allegro, a warsztat zmieniłem i nie oddałem już więcej auta do partaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BarMat Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 No to mnie nie pocieszyłeś. Najgorsze jest to że ten mechanik nie ma komputera, a myślę że jakby podłączył to by coś było wiadomo, co go boli... Teraz muszę jechać do innego mechanika który skasuje mnie za podłączenie pod komputer, nawet już do niego dzwoniłam i powiedział, że powinien naprawić ten kto zepsuł. Ale jak to udowodnić? Na razie też pomysłu nie mam. Tak jak piszesz może być, bo strasznie długo mu zeszło z tym demontażem i narzekał że ciężko było. Dzisiaj do niego dzwoniłam kazał przyjechać że popatrzy, ale co on może zobaczyć jak nie podłączy do komputera. Jak coś będzie uszkodzone to się wyprze. Tak naprawdę to za ten komputer to powinien zapłacić ten mechanik bo auto oddałam dobre a nie moja wina że on nie ma sprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanu Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Kup dowolny interfejs obd2 i odczytaj błąd. Jeśli świeci się lampka silnika, to powinien być błąd w ecu, który będziesz mógł skasować samemu przez ten interfejs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Kup dowolny interfejs obd2 i odczytaj błąd. Jeśli świeci się lampka silnika, to powinien być błąd w ecu, który będziesz mógł skasować samemu przez ten interfejs. Będziesz mogła Po co ma kupować interface. Powinna oddać auto tam skąd przyszło i powiedzieć że ma być sprawne. Wcześniej nic się nie świeciło, teraz się świeci. Tylko że nasze realia, sprawiają że jest na mocno przegranej pozycji koleżanka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 E tam panowie przesadzaja , gdzie diabel nie moze babe posle ja nie chcialbym byc w skorze tego mechanika, troche krzyku i babskiej histeri i efekt murowany, bez urazy szanowna kolezanko trzeba teraz wasze atuty wykorzystac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 jak nie zalatwisz podlaczenia pod kompa a zapali ci sie kontrolka silnika to mozesz odczytac blad bez kompa...na forum jest opisane jak to zrobic wciskajac pedal gazu w podloge... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.