Dżem Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Myślisz że 500 by go dobiło? Hmmmm, jakiś pikuś ale nie podoba mi się to. Trzeba go przegonić po trasie i zobaczyć jak się zacznie zachowywać i jakie ma "spożycie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 7? a pedał gazu używałeś? Niby postęp i technika nie żartuj to że koni dołożyli to spoko, ale te potencjometry, przepływki... żaden postęp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Miziasz mojego węża sknerstwa w kieszeni, ale obaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Bedzie Hugh krzyczał ze to nie ten dział jak nie doczyta to pewnie nie będzie .. już nie przesadzaj tylko w jednym miejscu porządek chciałem żeby był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 u mnie na trasie, jak się napompuje porządnie koła przy przelotowej 80 jest zgodnie z zasadą 10% 80km/h - 8l mniej się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 to nie przelicznik.... to średnie spalanie jak przejadę 100km jadąc 80tką to w baku brakuje 8l... jak jadę setką to ok 10 jak jadę szybciej to w baku tworzy się hiper wir... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Mój ma podobnie 100km/h=10L spuszcza z baku i co ciekawe nieważne czy jade sam czy pięć osób i załadowany po dach i box Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Nie ma szans 80 km/h i niżej jak 9 gnojówy nie zejdę na MT w trasie powyżej O temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Oj korcicie mnie żeby ten silnik szybko wkładać, moje td25 w mieszanym pali koło 11l, ale u mnie wszystko dużo pali jakoś fiesta mi pali 7 a wcześniej jak kto inny jeździł poniżej 6 taka noga, walczę z tym ale nie wychodzi kurde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 to proste, zrób sobie 2/3 luzu na lince od pedału gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 nie da sie ... to moje ma 83KM i żeby jechać trzeba niestety nacisnąć do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 przebiję Cię... u mnie meganka 1.4 eco pali 10-11 i nikt kufa nie ma pomysłu co jej jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek Opublikowano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 O narody! jak się pięknie Orzeszkowi rozwija wątek! Sonda lambda jest odpowiedzialna za spalanie bardzo wysokie przede wszystkim. Niedawno Orzeszek wysłuchal godzinnego wykłady pewnej grupy zrzeszonej wokół pewnej marki pojazdów. Poza tym u Orzeszka wszystko dobrze, ale choruje Orzeszek na jeepa acz zaznajomił się jako tako ze swoim Terranem. Jednakże przestał działać spryskiwacz szyby w klapie i nie wiem co mam zrobić z tym. Czy to jakaś pompka? gdzie takiej pompki szukać? to jest taka sama pompka co spryskuje przednią szybe? PozdrawiamOrzeszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Uściślij prosze, nie działa pompka czyy nie leci płyn. Pompki masz na zbiorniku z płynem te mniejsze, duża jest od reflektorów jeśli są w wyposażeniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek Opublikowano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Witanko! fikolek2 racja..... tego nie wiem, na to nie wpadłem i sprawdzić też nie wiem jak. Ale dziś będę coś słuchał, wezwę pomocnika by mi psikał a ja będę słuchać. Na tą chwilę wiem tyle, że nie leci płyn i nie spryskuje szyby na klapie, sama wycieraczka działa bardzo dobrze (jeśli to ma znaczenie?) grzanie szyby też działa PozdrawiamOrzeszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 No to teraz zagadka: Silnik schodzi z obrotów po wyrzuceniu na luz na postoju najpierw na ok 900, potem na ok 750 czyli lekko za nisko bo na niedogrzanym za nisko. Jadę z góry wyrzucam na luz a obr schodzą tylko do ok 900,dojeżdżam do skrzyżowania no i spada do ok 750. Ale zagadka z tym TDI :-) Działa to w połączeniu z pomiarem prędkości czy jak? Druga sprawa, mosty w TDI są wyraźnie szybsze niż te od TD. Tu 100km/h to jakieś 2400obr, 120km/h to zaledwie 3000obr. Już i się śnią te mosty w TD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 No to teraz zagadka: Silnik schodzi z obrotów po wyrzuceniu na luz na postoju najpierw na ok 900, potem na ok 750 czyli lekko za nisko bo na niedogrzanym za nisko. Jadę z góry wyrzucam na luz a obr schodzą tylko do ok 900,dojeżdżam do skrzyżowania no i spada do ok 750. Ale zagadka z tym TDI :-) Działa to w połączeniu z pomiarem prędkości czy jak? jedyne co mi przyszło do głowy to że to chyba jedynie przez EGR bo on na podstawie prędkości, obrotów i położenia gazu oraz temperatury zamyka lub otwiera egr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 EGR steruje przepustnicą może ona zmienia to trochę ? ale prawdę mówiąc wątpię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 (edytowane) Czy TDI ma jakiś dodatkowy czujnik w skrzyni (włączonego biegu) niektóre furacze takie mają, przy włączonym biegu podnosi obroty co zapobiega zgaśnięciu silnika lub skakania w trakcie jazdy bez użycia pedału przyspieszenia. Ale możliwe że bierze sygnał z prędkościomierza. Spróbuj na jedynce toczyć się bez gazu po prostym (ile ma obrotów w tym momencie), wciśnij sprzęgło zaczekaj aż nieco zwolni następnie puść sprzęgło auto powinno lekko przyspieszyć a potem zwolnic Edytowane 27 Października 2013 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Mój co prawda jest td ale kiedyś rozbierałem licznik i jest w nim umieszczony kontrakton w pobliżu magnesu który napędza wskazówkę i być może on jest za to odpowiedzialny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 kontaktoron no co ty az tak to na odwal to zrobili ? jak pisałem jedyny mi znany układ który jest świadomy prędkości samochodu to EGR, ponieważ po obrotach silnika położeniu pedału gazu i prędkości obrotowej wyznacza obciążenie silnika i jak jest duże to wyłącza EGR jak małe to załącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 komp ma wpisane normatywne obroty minimalne ,i np jedziesz powoli i wpinasz 2 bieg obroty spadają ponizej 750 (przykładowo ) to komp podnosi dawkę na moment żeby wyrównać pracę silnika ,jeżeli potem nie widzi już za niskich obrotów jest normalnie ,ma na to wpływ sonda i przepławka ,oraz wtrysk sterujacy ,to samo z klimą w momencie włączenia dochodzi dodatkowe obciążenie ,to komp podbija obroty żeby wyrównać prace silnika . może to żle tłumaczę ale tak jest ,wszelkie odstępstwa od tego to możliwe usterki w działaniu sondy ,przepławki ,sterownika pompy to dotyczy 2.7 tdi i wszelkich diesli z kompem sterujących pompą , pewnie w td nie jest to tak widoczne nie ma czujnika w naszych samochodach który by wiedział ,zczytywał czy auto jedzie czy nie ,oprócz predkościomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.