markrzy Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Cześć Wszystkim. To mój pierwszy post na tym forum. Mam Nissana Patrola 92 rocznik. Od nowości. Obecnie 140.000 km przebiegu.Cały czas garażowany Zadbany.2,8 TD . Ostatnio w garażu zauważyłem plamę pod tylnym mostem, okazało się , że zrobiła się mała dziura w miejscu starego wgniecenia na moście. Zostało to w warsztacie fachowo zaspawane. Jednak teraz zaobserwowałem niepokojące zjawisko. Przy maksymalnym skręcie w prawo lub lewo, w momencie ruszania, strasznie szarpie autem. Obojętnie czy na szutrze, czy na suchym. Wręcz dochodzi dziwny hałas z napędu. Nie potrafię zdiadgnozować przyczyny tego zachowania. Mario Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 To moze byc problem z drazkami stabilizujacymi przednia os. Taka diagnoze dostal moj kolega z niemiec ktory ma patrola z 98 r.i mial podobne obiawy jak piszesz (jezdzilem tym autem i nie mowie tu o przegubach ktore tez moga byc sprawca tego szarpania). Czy problem rozwiazal? Dowiem sie za tydzien jak u niego bede. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sołtys Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 A może ta naprawa tylnego mostu nie była taka fachowa? Dziwne szarpanie i drgania mogą być skutkiem uszkodzenia blokady. Podczas skrętu jedno koło pokonuje większy dystans od drugiego i może nie działa poprawnie układ różnicowy. Ale to takie moje gdybanie bo fachowcem nie jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markrzy Opublikowano 10 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Szukam dziury w całym. Dziś rozebraliśmy na warsztacie oba automatyczne sprzegiełka. Jedno czyste , tylko troszkę oliwy, natomiast drugie całe zapchane smarem molibdenowym z przegubu kulowego. W związku z tym mechanik rozebrał wszystko na tej półóśce do samego przegubu, ale tam nie ma żadnego uszczelnienia, które by ten samar zatrzymywao i nie puszczało do sprzęgiełka. Skręcamy nie wiadomo co dalej robić. Zrobimy dzis jeszcze próby drogowe na miescie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.