Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] kratka nawiewu od strony kierowcy przy drzwiach


k_zet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Zapytam wprost, czy udało się komuś (i ewentualnie jak) umieścić kratkę do nawiewu powietrza z przodu od strony kierowcy?

Poprzednia była cała rozwalona i musiałem ja wywalić. Z jej wyciągnięciem (śrubokręt i troche siły :showoff: ) nie było większego problemu ale z umieszczeniem nowej w to miejsce już (niestety) jest…. <_<

Jeśli macie jakieś pomysły albo sugestie jak można tego dokonać będę wdzieczny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja robiłem regeneracje obu skrajnym nawiewom
najpierw wyciąganie, z tym od kierownicy męczyłem się z pół godziny, jakoś pochyliłem go do dołu (tak jak by miał wiać do dołu) i manewrując śrubokrętem wyciągnąłem go najpierw strona od zegarów potem od szyby

 

miałem odkręconą osłonę od zegarów - 2 śrubki u góry. Mało to daje ale chociaż widać co się dzieje dodatkowo pomaga w ten sposób że można bardziej odchylić tą dziurę w którą się wkłada kratkę.

 

wkładałem go odwrotnie jak wyciągałem. jak dobrze pamiętam ta kratka ma z jednej strony gruby i długi bolec, po przeciwnej cienki i krótszy (jakoś tak - z grubością to na pewno). jak dobrze pamiętam najpierw wsuwałem tą stronę od szyby a potem dopychałem tą od zegarów (to jestem pewien bo mam porysowany plastik od śrubokręta) dopychałem śrubokrętem. wkładałem to tak bardziej poziomo  (tak jak by miał wiać do dołu), a w miarę wkładania prostowałem (jakimś cudem mi to wskoczyło i  o dziwo zeszło mi się z 15 min. A myślałem że się nie uda- na ale przecież nie mogłem zostawić takiej dziury)

gdzieś znalazłem słabo opisany wątek o wyciąganiu tego nawiewy mało szczegółów i tam ktoś pisał że pochylał kratkę i że walczył śrubokrętem. ja najpierw kupiłem kratki z których wymieniałem elementy i tam zobaczyłem różnice w tych bolcach (grubość i długość). rób tak aby krótszy wkładać w 2 kolejności

i tak musisz to robić delikatnie ale zdecydowanie, próbuj kilka razy, ale nie staraj się tego przez siłę robić. skoro "jakoś" wyszło, to i tak samo "jakoś" powinno wejść

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Spoko, dzięki za info

Powiem, że również próbowałem (w pierwszej kolejności) wkładać tak jak wyciągałem ale nie szło to za bardzo i bałem się że porysuje śrubokrętem plastiki. Zacząłem kombinować w mniej inwazyjny sposób (rozkręciłem zegary) ale tam tez jakoś lepszego dojścia nie było. Już się bałem że trzeba będzie rozbierać całą deske...  :wacko:  hehe

Ale myśle że po Twoim opisie spróbuję jeszcze raz, może się uda :rolleyes:

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dość niedawno przypomniałem sobie o zaczętym wątku i z uwagi na to, że jestem już po montażu kratki :showoff:  postanowiłem opisać co i jak.

Otóż w pierwszej kolejności poszedłem tropem Mietzsche i odkręciłem osłonę zegarów a następnie wyciągnąłem plastik pod lewym nawiewem do którego przymocowane jest sterowanie wysokością świateł i lusterek elektrycznych (jeśli kto ma) – wystarczy podważyć płaskim śrubokrętem). Dzięki temu będziecie mieli dostęp z boku i od spodu do nawiewu, który przymocowany jest od wewnątrz do deski rozdzielczej dwiema śrubkami. Z tym było troche zabawy, gdyż tych śrubek nie widać i trzeba się nieźle namęczyć żeby je odkręcić. Od razu zaznaczam, iż niektóre osoby mogą mieć z tym miały problem bo jest tam naprawde mało miejsca.

Dzięki odkręceniu nawiewu mogłem go odepchnąć i przez dziure w desce rozdzielczej przełożyć kratkę. Później wystarczyło jedynie odpowiednio ją ustawić, wepchnąć bolce we właściwe miejsca i po wszystkim. Oczywiście pozstaje jeszcze wszystko poskręcać w odwrotnej kolejności :whistle:

To na pewno nie jest najlepszy sposób ale sam nie znalazłem nigdzie prostszego opisu, dzięki któremu uniknie się porysowania plastików przy nawiewach :thumbsup:

 

Powodzenia !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...