skylinegtr343 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Witam mam problem z moja primerka a mianowicie 2.0TD 1997r. problem tkwi w tym iz, gdy samochod jest zimny zapala normalnie lecz gdy juz sie nagrzeje po jezdzie nie chce zapalic dodam ze miga mi kontrolka check engine nieustannie zauważyłem tez ze gdy zdejme kostke z czujnika temperatury to przekaznik sie zalacza tak jak przy zimnym siliku i samochod w miare dobrze zapala ale tylko po dłużej wlaczonym zaplonie nawet pomimo ze kontrolka grzania swiec juz zgasla dodam iz czujnik jest zmieniony na nowy i problem w ciąż istnieje.Do obiawow tej usterki dodam tez ze jak silnik jest zimny czasami przyparsknie.Nie wiem co sie dzieje prosze o pomoc za odpowiedzi z gory dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 źle ustawiony kąt wtrysku Jak się da to trzeba obrócić pompą. Jęśli jest poza zakresem regulacji to rozrząd po stronie pompy do korekty Wywołaj kody błędów Opis w faq dla cd20t Miałem tak po wymianie rozrządu i też na zimno palił a na ciepło nie U mnie był przesunięty pasek na pompie o ząbek. Po korekcie rozrządu odpalał od strzału bez względu na temperaturę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylinegtr343 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Dzieki za odpowiedz no zastosuje sie do twojej rady i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Pierwsze co to jak napisał kolega wyżej:Zworka i wywołaj kody błędów.Wtedy będzie wiadomo co sie dzieje.Jak sprawdzisz to napisz i coś pomyślimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylinegtr343 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Bylem na kompie i wyskoczył błąd 033 czas wtrysku paliwa F/B i gosc powiedzial ze pompa do wyjecia ale nie powiedzial co konkretnie w niej padlo i jakie elementy do regeneracji a rozrzad jest dobrze ustawiony na znakach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 zapewne czujnik temperatury paliwa padł lub coś z podłączeniem jego szwankuje, a niestety czujnik ten siedzi w pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Czyjnik temp. paliwa jest pod dekielkiem pompy i kosztuje 30zl, a roboty przy tym 10min, to zawór czasu kąta wtrysku, na poczatek filtr paliwa i sitka na zaworze i zasilaniu pompy do wyczyszczenia nie pchaj się w koszty narazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 to gdzie można kupić czujnik temp paliwa za 30zł? bo na znanym portalu aukcyjnym ceny zaczynają się od 50zł i są tylko do vagów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.