Gość pablolbn Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 witam chce kupic NISSAN PRIMERA P12 slinikiem 2.0 .I mam pytanie na co mam uważać i zwracać uwagę przy kupnie ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 sprawdź to wszystko co się sprawdza podczas kupna każdego innego samochodu, warto udać się także na stację diagnostyczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablolbn Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 tylko sie obawiam tej eletroniki co mam w sobie p 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 to w dużej mierze zależy na jaki egzemplarz trafisz, kiedyś miałem przez 4 lata Renault Megane II i o tych autach też krążyły negatywne opinie na temat elektroniki - nie maiłem przez ten okres żadnej usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 mam do sprzedania swoją ale diesel http://otomoto.pl/show?id=C30512927 jak dla forumowiczów na dzien dobry 15 i moze cos jeszcze sie ugryzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Mozesz kupic od prestona ma wszystko co trzeba zrobione , auto faktycznie do jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Ja mam 2.0 w benzynie. Chciałem zakładać po zakupie gaz, ale okazało się że zdarza się jej brać czasem olej. Przypuszczam, że męczy ją typowa dla benzyniaków w P12 przypadłość - zapieczone pierścienie olejowe. Koszt naprawy/remontu, to około 3.ooo-4.ooo PLN (części + robocizna). I to jest jedyny duży koszt w przypadku tej wersji silnikowej. Nie kupuj diesla. Popatrz na forum tutaj, co się z tymi dieslami dzieje i jak często. Zdarzają się oczywiście rodzynki, jak np. kolega PILOT, On ma diesla 2,2 i najechane ponad 300.ooo km i nie dzieje się z nim nic. Jednak zdecydowana większość, cierpi bardzo na z reguły te same bolączki. PRESTON faktycznie włożył w swoją niedawno sporo kasy (chyba z 7.ooo PLN z tego co pamiętam). Ale ja bym i tak diesla nie brał, nawet po takim zrobieniu. Ode mnie, mogę polecić, abyś szukał wersji bez xenonów, bo w P12 są one nie najlepszym pomysłem (też było trochę o tym na forum). Zdychają urządzenia poziomujące przy wahaczach, bardzo rozprasza się światło przez matowe klosze. Żarówki drogie, a światło z nich nijakie jeśli chodzi o relację ceny do jakości. Jak chcesz, to napisz na priv, podam Ci numer telefonu, możesz zadzwonić i pytać. Mam już swoją ze 3 lata, to co nieco mogę opowiedzieć. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablolbn Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 nie chca diesl tylko bezyna i potem załozyc lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 No. To jak napisałem. Wal do mnie na PRIV, to się zgadamy dokładniej co i jak, Ci poopowiadam gdzie patrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.