Gość Almera Tino Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Jestem nowy bo mam to cudo dopiero od dwóch tygodni ale szukałem go od roku. W końcu udało mi się kupić ładny wypasiony egzemplarz i jest już po wymianie wszystkich filtrów, olejów i tak dalej ale mam z tyłu jedną "martwą" żarówkę. Raczej nie pojadę z tym do serwisu bo nie wypada. Odkręciłem trzy śruby ale lampa się trzyma mocno na zaczepach i w końcu odpuściłem w obawie o połamanie. Może ktoś już to robił i opisze jak bezpiecznie zdjąć lampę w celu wymiany żarówek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomecki34 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Jestem nowy bo mam to cudo dopiero od dwóch tygodni ale szukałem go od roku. W końcu udało mi się kupić ładny wypasiony egzemplarz i jest już po wymianie wszystkich filtrów, olejów i tak dalej ale mam z tyłu jedną "martwą" żarówkę. Raczej nie pojadę z tym do serwisu bo nie wypada. Odkręciłem trzy śruby ale lampa się trzyma mocno na zaczepach i w końcu odpuściłem w obawie o połamanie. Może ktoś już to robił i opisze jak bezpiecznie zdjąć lampę w celu wymiany żarówek? Spokojnie, po odkręceniu śrub trzeba delikatnie szarpnąć lampę do siebie zaczepy powinny puścić. Zaczepy są to pręciki zakończone kuleczkami, które wciska się w otwory i one blokują lampę. Prosta sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 (edytowane) Spokojnie, po odkręceniu śrub trzeba delikatnie szarpnąć lampę do siebie zaczepy powinny puścić. Zaczepy są to pręciki zakończone kuleczkami, które wciska się w otwory i one blokują lampę. Prosta sprawa. witam dokładnie tak jak napisał tomecki34 nic sie nie ma prawa się urwać Edytowane 6 Listopada 2010 przez Elmark Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Może ci jedna żarówka cofania nie świeci?? Nie zdziw się jak nie bedzie tam gniazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Może ci jedna żarówka cofania nie świeci?? Nie zdziw się jak nie bedzie tam gniazda A u mnie sa dwie zaróweczki cofania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 A u mnie sa dwie zaróweczki cofania Elmark -tez dorabiales swiatlo cofania w lewej lampie? Ja zrobilem to przy okazji podpiecia czujników cofania, przypomne ze jest tam kabel prądowy ale zakonczony kostką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Elmark -tez dorabiales swiatlo cofania w lewej lampie? Ja zrobilem to przy okazji podpiecia czujników cofania, przypomne ze jest tam kabel prądowy ale zakonczony kostką. Właśnie w Tince jest mnóstwo kostek np. pod deską jak rozbierałem sterowanie nawiewem i kurcze aż kusi aby je wykorzystać ale nie jestem elektryk i się trochę boję marzy mi się pociągnięcie zasilania do lusterek dla ich ogrzewania np. oraz zrobienia osobnego zasilania dla ładowarki do nawigacji którą docelowo chcę upchać w schowku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Elmark -tez dorabiales swiatlo cofania w lewej lampie? Ja zrobilem to przy okazji podpiecia czujników cofania, przypomne ze jest tam kabel prądowy ale zakonczony kostką. witam serdecznie nic nie dorabiałem u mnie sa zamontowane fabrycznie pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mietek58 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Od niedawna jestem posiadaczem Nissana Almery Tino rocznik 2000 i nie we wszystkim się jeszcze rozeznaje. Chcę wymienić żarówkę światłą cofania, jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Musisz niestety odkręcić 3 śruby widoczne po otwarciu klapy bagażnika biegnące wzdłuż lampy, najlepiej kluczem nasadowym nie pamiętam numeru. Po ich odkręceniu ciągniesz klosz od auta do siebie oprócz śrub trzymają go chyba 2-3 kołki wciskowe. Uważaj! łatwiej wyskoczy raczej dół lampy później góra ale staraj się aby zrobiły to równo może delikatnie podważ górę. Czemu to piszę u mnie I właściciel chyba na to nie uważał i ciągnąc lampę spowodował to że ukruszył się górny róg klosza na odcinku ok 2 cm (w tym najchudszym miejscu) ja niestety zrobiłem to samo, kropelka ładnie trzyma ale "ranka" została aha i jeszcze sprawdź czy się nie skurczyła uszczelka pod kloszem szczególnie właśnie w jego górnej części bo u mnie się tak stało nie zwróciłem uwagi na taki szczegół i woda deszczowa wpływając pod klosz poprzez właśnie taki otwór na korek zatrzaskowy wypływała dyskretnie przez pas pasażera (nad półką) potem znikała po ok. 4 cm pod plastikami i "pięknie" narobiła dziadostwa w nadkolu (na szczęście dostrzegłem to w ostatniej chwili przed śmiercią blachy, ruda tylko trochę zaszalała) bo kałuża robiła się aż przy progu po wewnętrznej stronie pod tapicerką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 @Bodek, to o tym to nie pisałeś, tzn. o tej lampie i przecieku. To co pamiętam z tego tematu to wszystko wskazywało że wężyk i to że dawałem Ci fotkę jak wygląda bok bez tapicerki. Ale dobrze pamiętać o takim czymś jak lampa - i ewentualnym miejscem przecieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mietek58 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Musisz niestety odkręcić 3 śruby widoczne po otwarciu klapy bagażnika biegnące wzdłuż lampy, najlepiej kluczem nasadowym nie pamiętam numeru. Po ich odkręceniu ciągniesz klosz od auta do siebie oprócz śrub trzymają go chyba 2-3 kołki wciskowe. Uważaj! łatwiej wyskoczy raczej dół lampy później góra ale staraj się aby zrobiły to równo może delikatnie podważ górę. Czemu to piszę u mnie I właściciel chyba na to nie uważał i ciągnąc lampę spowodował to że ukruszył się górny róg klosza na odcinku ok 2 cm (w tym najchudszym miejscu) ja niestety zrobiłem to samo, kropelka ładnie trzyma ale "ranka" została aha i jeszcze sprawdź czy się nie skurczyła uszczelka pod kloszem szczególnie właśnie w jego górnej części bo u mnie się tak stało nie zwróciłem uwagi na taki szczegół i woda deszczowa wpływając pod klosz poprzez właśnie taki otwór na korek zatrzaskowy wypływała dyskretnie przez pas pasażera (nad półką) potem znikała po ok. 4 cm pod plastikami i "pięknie" narobiła dziadostwa w nadkolu (na szczęście dostrzegłem to w ostatniej chwili przed śmiercią blachy, ruda tylko trochę zaszalała) bo kałuża robiła się aż przy progu po wewnętrznej stronie pod tapicerką. Dzięki za podpowiedź, zrobiłem jak radziłes i udało mi się odkręcić. Po odkęreniu lampy stwierdziłem jednak, że lewej żarówki cofania wogóle nie ma (jest zaślepiona) jest tylko z prawej strony. Czy to jest prawidłowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Dzięki za podpowiedź, zrobiłem jak radziłes i udało mi się odkręcić. Po odkęreniu lampy stwierdziłem jednak, że lewej żarówki cofania wogóle nie ma (jest zaślepiona) jest tylko z prawej strony. Czy to jest prawidłowe? Kolego, nie obraź się, ale widać od razu że jesteś "NOWY" na forum - ale witamy wśród Nissomaniaków (każdy z nas był kiedyś "nowym".....). Każdy NOWY by chciał wszystko od razu wiedzieć i iść na skróty (wiem, to jest impuls z innego lub pierwszego nabytku), a nie potrafi przeczytać podstawowych rzeczy, aby to forum funkcjonowało tak jak należy (regulamin- i on jest dla nas aby był porządek!!!). Najpierw zapoznaj się z tą stroną http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88261-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/, następnie fajnie by było, gdybyś poczytał to http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/25807-tino-nissan-almera-tino/ i to http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/76-almera-tino/ Ja wiem, że jest troszkę czytania, ale na pewno Ci się to przyda. Co do oświetlenia i innych rzeczy, to musisz brać pod uwagę gdzie samochód był produkowany. Anglia czy Hiszpania. Są różne "klocki"...a tam jest wszystko opisane - kto co ma, a czego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mav2002 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Też jestem ciekawy, u mnie jest tak samo że z lewej nie ma żarówki, ale to chyba nie jest problem żeby i z lewej strony się świeciło Myślę że nawet jak nie ma połączenia, to pociągnąć przewód z prawej lampy to 15 minut i też będzie świecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Kolego, nie obraź się, ale widać od razu że jesteś "NOWY" na forum - ale witamy wśród Nissomaniaków (każdy z nas był kiedyś "nowym".....). Każdy NOWY by chciał wszystko od razu wiedzieć i iść na skróty (wiem, to jest impuls z innego lub pierwszego nabytku), a nie potrafi przeczytać podstawowych rzeczy, aby to forum funkcjonowało tak jak należy (regulamin- i on jest dla nas aby był porządek!!!). Najpierw zapoznaj się z tą stroną http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88261-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/, następnie fajnie by było, gdybyś poczytał to http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/25807-tino-nissan-almera-tino/ i to http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/76-almera-tino/ Ja wiem, że jest troszkę czytania, ale na pewno Ci się to przyda. Co do oświetlenia i innych rzeczy, to musisz brać pod uwagę gdzie samochód był produkowany. Anglia czy Hiszpania. Są różne "klocki"...a tam jest wszystko opisane - kto co ma, a czego nie ma. mirekg9 bez obrazy ale zrozum ludzi którzy tu szukaja pomocy nie wszyscy są expertami wyluzuj jeszcze raz bez obrazy pozdrawiam serdecznie wszystkich nissmaniaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Ja się nie obrażam i zawsze u mnie wszystko idzie w niepamięć. Ale zauważ i pewnie sam to widziałeś, że nie wszystkim chce się czytać. A o podstawach - jak uzupełnienie profilu, aby nam wszystkim było łatwo kolegom podpowiedzieć i poradzić - to już nie wspomnę. Teraz pytanie o wstecznym (u mnie akurat są dwa), potem np. pytanie o p.mgielnych (u mnie jedno lewe) a inni mają dwa - i pytanie dlaczego?), potem pytania o szuflady itd. itp.. A w tych stronkach akurat wszystko jest ujęte. Ja wiem że każdy potrzebuje pomocy i ja również, ale najpierw staram się coś na ten temat poczytac i wyczytać. A szukając czegoś, ytafię i przy okazji na coś innego co mnie zainteresuje lub zaniepokoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Ja się nie obrażam i zawsze u mnie wszystko idzie w niepamięć. Ale zauważ i pewnie sam to widziałeś, że nie wszystkim chce się czytać. A o podstawach - jak uzupełnienie profilu, aby nam wszystkim było łatwo kolegom podpowiedzieć i poradzić - to już nie wspomnę. Teraz pytanie o wstecznym (u mnie akurat są dwa), potem np. pytanie o p.mgielnych (u mnie jedno lewe) a inni mają dwa - i pytanie dlaczego?), potem pytania o szuflady itd. itp.. A w tych stronkach akurat wszystko jest ujęte. Ja wiem że każdy potrzebuje pomocy i ja również, ale najpierw staram się coś na ten temat poczytac i wyczytać. A szukając czegoś, ytafię i przy okazji na coś innego co mnie zainteresuje lub zaniepokoi. No cóz innym widac jest na skróty ale pomagamy wszystkim jak mozemy nawet jak nie potrafią albo nie chca szukać pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 No cóz innym widac jest na skróty ale pomagamy wszystkim jak mozemy nawet jak nie potrafią albo nie chca szukać pozdrawiam Dlatego dałem stronki aby koledze było łatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mietek58 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Kolego, nie obraź się, ale widać od razu że jesteś "NOWY" na forum - ale witamy wśród Nissomaniaków (każdy z nas był kiedyś "nowym".....). Każdy NOWY by chciał wszystko od razu wiedzieć i iść na skróty (wiem, to jest impuls z innego lub pierwszego nabytku), a nie potrafi przeczytać podstawowych rzeczy, aby to forum funkcjonowało tak jak należy (regulamin- i on jest dla nas aby był porządek!!!). Najpierw zapoznaj się z tą stroną http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88261-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/, następnie fajnie by było, gdybyś poczytał to http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/25807-tino-nissan-almera-tino/ i to http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/76-almera-tino/ Ja wiem, że jest troszkę czytania, ale na pewno Ci się to przyda. Co do oświetlenia i innych rzeczy, to musisz brać pod uwagę gdzie samochód był produkowany. Anglia czy Hiszpania. Są różne "klocki"...a tam jest wszystko opisane - kto co ma, a czego nie ma. Trudno, może jestem trochę "nierozgarniety" ale szukałem po całym forum i jakoś nie udało mi się znaleźć odpowiedzi jak dowiedzieć się z jakiego kraju jest moje auto . Oczywiście Nissan Almera Tino - VSKTBAV. Jak mi ktoś podpowie to bedę wdzięczny. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Wyprodukowany w Hiszpanii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mietek58 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Dzięki za informację, gdybyś mógł jeszcze podpowiedzieć jak to odczytać? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Tutaj jest informacja jak czytać VIN http://numery-vin.auto-swiat.pl/ lub http://superauto24.se.pl/auto-porady/chcesz-wiedziec-co-kupujesz-sprawdz-vin-samochodu_356982.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.