ensim Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Witam, Koledzy poradźcie gdzie szukać problemu. Silnik 2.2 dCi. Jak jest zimny i na biegu jałowym to dra całym autem, aż się dziwnie siedzi ,. Ale wystarczy dodać gazu tak do 1000 i problem znika, przy jeździe i ciepłym silniku nie ma problemu. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Sprawdz jak pracuje napinacz paska wielorowkowego, prawidlowo nie powinien drgac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ensim Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 A może to być to, jeżeli po nagrzaniu silnika - nawet potem na biegu jałowym nie ma drgania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 A sprawdziles to co napisalem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ensim Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 małżonka pomyka autem do pracy,a wraca jak mnie już nie ma, więc w sobotę popatrzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piękny Lolo Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Witam. Ja też mam problem z drganiami. Są odczuwalne zarówno przy zimnym jak przy rozgrzanym silniku. Po rozgrzaniu maleją ale nie znikają. Połączone są z hałasem, z takim stukaniem. Drgania zaczęły się parę dni temu. Początkowo wibracje były tak silne, że wszystko w kabinie się trzęsło. Po wymianie gumy podtrzymującej silnik (tej w kształcie ósemki, z lewej strony w pobliżu podszybia) drgania zmalały ale nie zniknęły. Po niewielkim dodaniu gazu grgania ustają. Próbowałem także chwytać za tę wymienioną gumę i lekko unosić. Po uniesieniu wibracje w kabinie i hałas wyraźnie maleją. Czy może to być spowodowane uszkodzoną poduszką pod silnikiem? Ewentualnie jakie mogą być inne przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Przeczytaj poczatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Ten co kuleje na ciepłym i silnym silniku polecam zrobic przelowową próbe wtrysków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) Ten co kuleje na ciepłym i silnym silniku polecam zrobic przelowową próbe wtrysków Ty w ogóle Enku piszesz jakbyś był po spożyciu. Patrząc na Twoje posty odnoszę wrażenie że albo pochodzisz z jakiegoś odległego, dzikiego kraju, albo masz na sposób w jaki redagujesz swoje wypowiedzi mocno wywalone. Jak chcesz pomagać, to rób to porządnie, a nie że każda Twoja wypowiedź wymaga domyślania się jakie ma być co piąte słowo. Przepraszam za moją uwagę jeśli Cię uraziłem. Piszę wprost, że czytanie tego co piszesz jest męczące. Edytowane 29 Grudnia 2013 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Nie czytaj. jeżeli nie wiesz co to próba przelwowa to masz Ty problem. Chłop jak pojedzie do wartszatu nie "stodoły" to zrobią to. a Po się rozpisywac co to albo jak sie robi skoro i tak tego sam nie zrobi w domowych warunkach???Poglądowo https://www.google.pl/search?q=test+przelewowy&client=firefox-a&hs=jQq&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=mPHAUsvZG4iAtAbYq4G4BQ&ved=0CD0QsAQ&biw=1422&bih=709 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Przelewowa, a nie przelowowa albo przelwowa. Nie na silnym silniku, tylko na zimnym silniku. Widzisz różnicę? O to mi tylko chodzi, aby pisać dokładnie. Czasem brak jednej literki może mieć duże znaczenie. Tutaj akurat się można domyślić, ale czasem taki błąd może właśnie w błąd kogoś wprowadzić. Tylko o to mi chodzi. A co to jest metoda przelewowa to ja wiem. Ale nie o to mi chodziło akurat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Kolego ja nie mam czasu na pierdoły i pisanie tak "dokładnie" ja Ty to robisz. Nie będę pisał ale myslałem że co nie co pomoge nie którym laikom przy naprawie auta. Zakupiłem P12 bo miałem P11 i troche tych złomów przeszło mi przez "klucze".Siadam jak widzisz żadko i piszę nie zwracam uwagi co i jak. Sam napiasłeś że mozna się domyśleć, to po co cyrkujesz.Nnie martw się nie ujmuję Ci dumy na forum swoją wiedzą mechaniczną.Ale jak boli Cie to ze ktoś coś wie i chce pomóc to wybacz juz nie będę tak robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Nie Enku. Troszkę źle mnie zrozumiałeś. Zasadniczo od takich osób jak Ty właśnie dużo się dowiaduję o dieslach (sam w zasadzie nigdy nie zabieram głosu w dyskusjach o dieslu bo nigdy przenigdy diesla nie miałem). Tylko że czasem dobrą naukę zaburza mi niedobra pisownia. I tylko dlatego tak się do Ciebie zwróciłem. Nie boli mnie że wiesz lepiej. Uczę się od Ciebie i innych, którzy wiedzą coś czego nie wiem ja. Tylko mi się tak niewygodnie czasem czyta taką sieczkę. Nic osobistego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djanek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam, Koledzy poradźcie gdzie szukać problemu. Silnik 2.2 dCi. Jak jest zimny i na biegu jałowym to dra całym autem, aż się dziwnie siedzi ,. Ale wystarczy dodać gazu tak do 1000 i problem znika, przy jeździe i ciepłym silniku nie ma problemu. Dzięki Witam, ja mam P12 z 1.9CDi. W zeszłym roku miałem identyczny problem, w lato można było jakoś wytrzymać ale jesień i zima to przerypane. Na forach róznie mi radzile. Do rzeczy, wymieniłem poduszkę olejową - ta od strony rozrządu i jak ręką odjął. Jeżdzę tak ponad 1/2 roku i nic nie ma - żdanych drgań itp. Jak sobie poczytałem o tych poduszkach, to nawet po dużej dziurze na drodze może uszkodzić się. Proponuję zacząć od niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ensim Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 ja wymieniłem poduszkę silnika - tą z przodu, mechanik powiedział że gołym okiem widać że to ona, polecam odpalić auto, otworzyć maskę i zobaczyć czy ta poduszka silnika z przodu nie jest wyrobiona i nie pozwala silnikowi za bardzo tańczyć (dotyczy wersji 2.2 dCi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.