Gość szwedzky Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Witam. Posiadam primere p12 z 2002 roku model hatchback 5d o pojemnosci 2.2 a dokladniej cos takiego: Marka: NISSAN Model: PRIMERA Kraj pochodzenia: ANGLIA Typ nadwozia: 5DR HATCHBACK Silnik: SR 20DE Osie oraz system przeniesienia napedu: 2WD Wersja na rynek: EUROPA odrazu na wstepie powiem ze nie znam sie kompletnie na mechanice dlatego sie tutaj pojawilem. Moj problem wyglada nastepujaca z rury wydobywa sie czarny gesty dym ( jest to disel ) wiecej wydobywa sie go przy przyspieszeniu ktorego uwaga praktycznie juz nie ma. Auto zaczelo masakrycznie mulic. Ostatnio nie moglem wyprzedzic nawet fiata punto ktory jechal 80 km/h. Moja Primera w ogole jak by nie miala mocy zeby sie zebrac a kiedy udalo sie jej sie troche nadgonic to zaczelo jeszcze bardziej mulic i szarpac. Zauwazylem rowniez ze zaczal troche wiecej spalac paliwa niby komputer tego nie pokazuje ale wiem ze na pelnym baku jeszcze jakis czas temu moglem zrobic dobre 50 km wiecej. Jestem 1 wlascicielem dostalem auto po Bracie. Silnik byl wymieniany na nowy jakis rok temu to tyle moge powiedziec. Bede wdzieczny za kazda pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Przeniosłem do działu P12.NAjprawdopodobniej padła przepływka co skutkuje zerowym przyspieszaniem. Po drugie cos się nie zgadza bo napisałes silnik 2.2 a w tym co masz podane jest sr20 de.To w końcu masz diesela- 2.2 Di lub 2.2 DCI czy benzynową jednostkę 2.0 o mocy 140 KM?? Sprawdź pierw bo nie wiem co odpowiedzieć na Twoje pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szwedzky Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 sorry ze wprowadzam w blad ale z dowodu spisalem vin i wklepalem w necie i mi pokazalo to co tutaj wkleilem. 2 lata temu albo rok temu brat zmienil silnik. kupil jakis uzywany co mial przejechane 80tys i widocznie nie jest to chyba uwzglednione ? Wybaczcie ale naprawde sie nie znam. Ja tylko jezdze i tankuje btw : napewno leje rope wiec benzyna to nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 jak podejrzewasz przeplywke mozesz ja odpiac i zobaczyc jak idzie bez niej wlg mnie przeplywka nie ma nic do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Skoro już wiemy że to Diesel to już cos wiemy Jak poradził preston-odepnij przepływke i zobacz czy cos się zmieniło.Znajduje sie ona za obudową filtra powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Jak odepnie przepływkę to nic się nie zmieni. Wiem coś na ten temat gdyż z odpiętą jechałem 800km - też był muł. Natomiast gdy podłączyłem to miał kopa od razu, lecz do pierwszych świateł. Gdy były wolne obroty, to samochód wchodził w tryb serwisowy (bez zapalenia się kontrolki) i ponownie był mułowaty. Pomagało podczas jazdy wyłączyć silnik i ponownie go włączyć i moc powracała. Tutaj najpierw można sprawdzić przepływkę, gdyż kolega ma muła cały czas a potem szukać dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.