dzialus Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Z góry zaznaczam szukalem odpowiedzi na forum i google. Mam primere P12 1.8 w benzynie z LPG.( przed zalożeniem LPG obroty równiez falowaly ) Na biegu jałowym obroty spadają do max 1200tys a podczas jazdy gdy zmieniam biegi obroty skaczął do 2000tys.U góry nad wlotem powietrza do przepustnicy mam srubkę z dwiema nakrętkami . Czy ta śrubka jest w każdej przepustnicy czy ktos ją dorobil w jakimś celu , bo może już wczesniej szwankowała? Czy krokowiec to to cos co załączyłem na zdjęciu.pytam , bo nie wiem czy wlaściwa częśc czyscilem w benzynie.Przepustnica wyczyszczona. Na kompie pokazało ,że lambda za katalizatorem wskazuje tylko mieszankę ubogą . Może wystarczy zaadaptowac przepustnice ale nie wiem jak to zrobic( szukałem opisu na forum). Robiłem według opisu z forum nauke wolnych obrotów ale nie pomaga . w dodatku dzis przy ponownym grzebaniu przy przepustnicy wyskoczył mi ENGINE . Jak pozbyc się tego komunikatu . Metoda z forum mówiąca by przez 20-25sek trzymac nogę na gazie nie pomogła. Filtr powietrza czysty, świece wymienione na NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.