palash21 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Witam! Mam zamiar zakupić nowy reduktor do swojej Primerki. Instalacja II gen. na blosie. Troche nie orientuje się w sprawach części LPG więc pytam Was? Jaki kupić, do jakiej mocy, jaka firma itd. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Ja mam BLOSa i taki reduktor: http://www.tomasetto.com/a_ENG_34_1.html wersja 140 KM, bo akurat taką moc ma mój silnik. Nie narzekam. Ale chyba Ty masz 150? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palash21 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Ja mam BLOSa i taki reduktor: http://www.tomasetto.com/a_ENG_34_1.html wersja 140 KM, bo akurat taką moc ma mój silnik. Nie narzekam. Ale chyba Ty masz 150? tak 150, wersja gt. W tej chwili mój parownik jest albo źle wyregulowany, albo blos źle wyregulowany. Może również być tak, że się poprostu kończy. do 5 tyś. przyspiesza dość dobrze, po 5 zaczyna brakować mu mocy i poprostu już nie przyspiesza. Ciekaw jestem czy te tomasseto 140 hp da radę ogarnąć ten silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 tak 150, wersja gt. W tej chwili mój parownik jest albo źle wyregulowany, albo blos źle wyregulowany. Może również być tak, że się poprostu kończy. do 5 tyś. przyspiesza dość dobrze, po 5 zaczyna brakować mu mocy i poprostu już nie przyspiesza. Ciekaw jestem czy te tomasseto 140 hp da radę ogarnąć ten silnik. Masz śrubę na rurze doprowadzającej gaz do blosa? Jeśli tak to odkręć ją trochę - bo objawy masz dokładnie takie jakby byłą za bardzo przykręcona. Jeśli nie masz tej śruby spróbuj wyregulować blosa. Za wysokie obroty odpowiada to duże pokrętło pod spodem. Spróbuj je po trochu wykręcać i zobaczysz co się będzie działo. Zawsze lepiej pokombinować trochę samemu zanim się wyda kasę :-) Jak się nie uda to kupisz nowy parownik a z ustawieniami wrócisz do tego co było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palash21 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 śruby nie ma na tym wężu. spróbuje zrobić tak jak mówisz, podkręce trochę blosa. spotkałem się jeszcze z takimi stwierdzeniami, że jeżeli jest zamontowany BLOS to reduktor powinien być rozkręcony na maximum. prawda to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.