kopich Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) witam Edytowane 6 Października 2013 przez kopich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 A może termostat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopich Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Trzeba będzie sprawdzić a gdzie sie znajduje termostat ? A moze układ zapowietrzony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) Minęły się w czasie... więc dodaję..... Jeśli piszesz że było dobrze, to nie mógł się zapowietrzyć. Jeśli płynu w zbiorniczku na zimnym jest tyle samo, tzn. że plynu nie wciąga - czyli układ pełny. Termostat do wymiany. Teraz się zacina a potem stanie. Lepiej robić teraz póki jeszcze ciepło. Górny wąż od chłodnicy idący do silnika doprowadzi Cię do termostatu. Edytowane 5 Października 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Do postudiowania!!! http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/75936-p11-20-td-przegrzewa-sie/Termostat jest po lewej stronie, za pokrywą zaworów obok naklejki"Do not open when hot" Musisz znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopich Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Witam, Dziś przed uruchomieniem silnika sprawdziłem czy jest płyn w chłodnicy. Odkreciłem korek i nie było widać płyny. Zbiorniczek wyrównawczy mam pełny prawie na max jest. Dziwie mnei jedna rzecz dlaczego chłodnica nie pobiera płyny z zbiorniczka czyzby był uczkodzony korek od chłodnicy? Mozna sobie tak wytłumaczyc dlaczego silnik sie zagrzał mi było za mało płynu w obiegu. Jak sprawdzić czy owy korek jest sprawny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Prawdopodobnie termostat się nie otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopich Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Dolać płynu do chłodnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 możesz ale to doraźne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopich Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Tzn ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Uzupełnij najpierw płyn w chłodnicy i uważnie sprawdzaj czy nie ma jakiś wycieków i ustal jego miejsce. Teraz silnik Ci się zagrzał z uwagi na małą ilość płynu, a wyciek mógł być wcześniej i tego nie zauważyłeś. Opserwuj również spaliny. W tym przypadku termostat może być sprawny. Co do korka, to możesz wyciąć z jakiejś gumy (stara dętka) i zrobić dodatkową uszczelkę. Może być również rozszczelnienie chłodnicy lub jakiegoś węża (np. skruszał, lub przecięcie na opasce, ewentualnie awaria pompy wodnej-i awaryjny wyciek przez otworek technologiczny), w tedy podciśnienie nie pociągnie płynu ze zbiorniczka lecz pociągnie powietrze przez element uszkodzony i korek chłodnicy w tym przypadku może być sprawny. Edytowane 7 Października 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 tzn że musisz zlokalizować problem jaki masz w samochodzie bo woda CI w nim nie krąży w prawidłowym obiegu.Dolanie wody nic nie da,na dłuzsza mete.Korek od chłodnicy działa w drugą stronę- on oddaje nadmiar wody do zbiornika wyrównawczego a nie pobiera jej ale się mineliśmy Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Często się tak zdarza, ale to nie tylko z Tobą. Odpisujemy kiedy możemy. Ty jesteś po/lub przed pracą i masz czas, a ja jestem w pracy i mam czas. Edytowane 7 Października 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Ja mam free time Wróciłem z Krakowa ze służbówki Miałem się spotkac z TOfu i przez to wszystko zapomniałem ;(A co do przegrzewania- możesz też mieć czujnik temp uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopich Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Wracajac do mojego problemu okazało sie ze jest za mało płynu w chłodnicy. Musiało ubywać go przez dłuższy czas a ja nie widzialem tego. Uzupełniłem płyn, wlalem uszczelniacz rozgrzalem silnik i jest wszystko ok termostat jest sprawny woatraki sie zalaczyly. Silnik trzyma temperaturę. Dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 To widzę kolego, że nie za bardzo starasz się dociec przyczyn usterki tzn. ubytku płynu w układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopich Opublikowano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Jak położyłem sie pod samochód to po prawej stronie przy chłodnicy belka od zderzaka byla mokra tzn wilgotna tak bym widzial ze kapie z pod silnika.. Widać dluzszy czas płyn ubywal aż do czasu. Bede obserwowal czy płynu jest tyle samo czy go nie ubywa. Silnik praktycznie nie puszcza spalin nie widac żadnego siwego dymu. Czasami jak na jedynce sie przekreci do puści czarny. Tzn ze głowica jest cala. A jak sprawdzić czy korek od chłodnicy jest sprawny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Może problem tkwi przy opasce? Może opaska przecieła wąż przy silniku i płyn po wężu spływa w stronę belki lub na odwrót. Pęknięcie jest przy chłodnicy a pęd wiatru pcha płyn po wężu w stronę silnika. Takim preparatem to możesz tylko zamulić chłodnicę jak i nagrzewnicę. Reszte poczytaj tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/92250-bąbelki-ze-zbiorniczka-wyrównawczego/ Edytowane 7 Października 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.