dzialus Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Jak wykasowa błąd ENGINE .sposób opisany na forum z wciskaniem do oporu pedału gazu nie pomógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Jak wykasowa błąd ENGINE .sposób opisany na forum z wciskaniem do oporu pedału gazu nie pomógł e team nie działa, działa tylko trzeba pilnować dokładnie czasów 1. przekręcasz kluczyk do pozycji on ( swieca zegary) 2. czekasz trzy sekundy lub liczysz 123, 123, 123 - ważne aby były 3 sek 3. szybko wciskasz ( do podłogi) i puszczasz pedał gazu 5 razy 4. czekasz siedem sekund 5. wciszkasz pedał gazu i trzymasz 10 sek lub jak zobaczysz że zaczyna migać kontrolka checkengine 6 puszczasz pedał i możesz sobie odczytać kod błędu a jak nie to pkt 7 7 ponownie wciszkasz gaz i trzymasz minimum 10 sek 8 puszczasz pedał, wyłaczasz stacyjkę, kluczy w łapke i masz skasowany błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 ale jak odpalisz 10 razy prawidłowo bez błędu to sama kontrolka zgaśnie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzialus Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 wykasowane według opisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasek Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Odpowiedz Cytuj Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy więc proszę o trochę zrozumienia ,miał może ktoś z was taki problem jak mój to prosiłbym o pomoc poradę ,otóż jakiś czas temu jadąc moją primką benzyna 1.8 benzyna z 2002 kombi nagle silnik zaczął pracować na trzy gary ,spadła moc,zaświeciła się żółta lampka check engine po zatrzymaniu na parkingu i otwarciu maski czuć było woń jakby oleju a nie mam żadnych wycieków,oraz lekkie dymienie nie do zlokalizowania bo trwało to chwilkę ,więc nic nie znalazłem wsiadam odpalam dodałem gazu i autko hula ok,ale lampka się pali .Pojechałem na kompa był błąd nie pamiętam jaki ale elektryk powiedział że jest to wypadanie zapłonu na 2 cylindrze ,świece lub cewka ,więc wymieniłem komplet świec bo nigdy nie wymieniałem i cewkę na drugim cylindrze .Parę dni jazdy po mieście i było git ,a na trasie po około 100 km,znowu lampka żółta check engine,szlak mnie trafił i zacząłem szukać tutaj na forum , metodą błysków wyświetla mi błąd 430 ,więc pytanie do znawców tematu jaka może być przyczyna sonda czy co ,bo sond jest 4 ,jakby ona to jak zlokalizować która jest walnięta ,wcześniej komputer pokazywał wypadanie zapłonu teraz sam nie wiem co ,czy komputer u elektromechanika pokaże dokładną przyczynę ,pozdrawiam i czekam na pomoc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wedrowiec Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 wygląda na katalizator ale no właśnie przyczyn może być wiecej polecam przeczytać linkę https://www.discountconverter.com/catalytic_converters_news/news_page.cfm?Key=catalytic_converter-&News=120 i dopiero szukać, ten smrodek i dymek to mogła być niedokręcona świeca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Załóż emulator / tulejke na sondę za katem i P0430 powinien zniknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasek Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Załóż emulator / tulejke na sondę za katem i P0430 powinien zniknąć. dzięki za odpowiedzi a co do tego emulatora tulejki to mógłbyś mi podać jakiś link na allegro gdzie mogę coś takiego zakupić bo nie wiem dokładnie o co chodzi i jak to wygląda,a sonda za katem to ta z dołu tak ,a jak się mylę proszę mnie poprawić może dodać jakąś fotkę z dokładną lokalizacją tej sondy ,dziekuję i pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 może to pomoże http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83124-p0420-nowy-katalizator-czy-tuleja-na-druga-sonde-lambda/ Wymiary dł. 50 mm, Średnica zewnętrzna 25 mm Gwint 18x1,5 jak większość sond. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasek Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 dzieki ale ten link jest do błędu 420 a umnie wywala 430 to ta tulejka też wyleczy błąd 430 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 dzieki ale ten link jest do błędu 420 a umnie wywala 430 to ta tulejka też wyleczy błąd 430 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasek Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 dzięki bardzo spróbuje to zastosować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Wymiary dł. 50 mm, Średnica zewnętrzna 25 mm Gwint 18x1,5 jak większość sond. Gwint musi być z dwóch stron tulejki jeden zewnętrzny by wkręcić tulejkę w miejsce sondy w wydech a drugi wewnętrzny by wkręcić sondę w nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek735 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam.I ja dzisiaj wykasowałem W/G opisu.dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edw1292 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 e team nie działa, działa tylko trzeba pilnować dokładnie czasów 1. przekręcasz kluczyk do pozycji on ( swieca zegary) 2. czekasz trzy sekundy lub liczysz 123, 123, 123 - ważne aby były 3 sek 3. szybko wciskasz ( do podłogi) i puszczasz pedał gazu 5 razy 4. czekasz siedem sekund 5. wciszkasz pedał gazu i trzymasz 10 sek lub jak zobaczysz że zaczyna migać kontrolka checkengine 6 puszczasz pedał i możesz sobie odczytać kod błędu a jak nie to pkt 7 7 ponownie wciszkasz gaz i trzymasz minimum 10 sek 8 puszczasz pedał, wyłaczasz stacyjkę, kluczy w łapke i masz skasowany błąd dzisiaj również wykasowałem według opisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.