Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

brak mocy t-30 2006 dci


szary kotek61

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Spadek mocy objawia się tym, po dodaniu gazu z wolnych obrotów silnik kręci tylko do 3000 1/min.

Wyłączenie i ponowne włączenie zapłony powoduje że  błąd znika i wszystko jest OK do momentu, kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach i zjawisko powtarza się. Błąd pojawił mi się około 8 razy w czasie 1 m-ca. Dzisiaj zapaliła się kontrolka z błędem. Praca silnika OK. Co może być przyczyną. Na komputer pojadę dopiero w poniedziałek, ale jestem ciekawy co Wy na to.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właśnie przez takich jak i Ty kolego robi się bałagan na forum. Czytać i szukać Ci się nie chce, lecz tylko zakładać nowy temat.

Zacytuję Ci to samo, co pisałem w innym Twoim poscie i pytałeś tez o to samo.......

 

Usterka, usterce nie równa.

Praktycznie w każdym modelu Nissanka jest ten sam problem i już wielokroć poruszany wszędzie na forum. Wystarczy poszukać i poczytać. 

Tutaj pierwszy z brzegu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82100-problem-z-moc/page-3?do=findComment&comment=931562 poczytaj plik pdf, który co jakiś czas uzupełniam czymś nowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Pierwsza wizyta u mechanika

- komputer

- adaptacja parametrów pompy

- czyszczenie zaworu scv na pompie, wymiana oringów, zawór seria 006

Informacja od mechanika - przygotować się na wymianę zaworu scv na pompie

Druga wizyta u mechanika

- wymiana zaworu scv na pompie

- adaptacja parametrów pompy

Przyczyna wcześniejszych objawów: niskie ciścienie na listwie paliwowej

Efekt - nareszcie super, brak w/w objawów

Spalanie po naprawie: trasa 128km + 24 jazda po Poznaiu + 128km trasa = 7,25litra/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pierwsza wizyta u mechanika

- komputer

- adaptacja parametrów pompy

- czyszczenie zaworu scv na pompie, wymiana oringów, zawór seria 006

Informacja od mechanika - przygotować się na wymianę zaworu scv na pompie

Druga wizyta u mechanika

- wymiana zaworu scv na pompie

- adaptacja parametrów pompy

Przyczyna wcześniejszych objawów: niskie ciścienie na listwie paliwowej

Efekt - nareszcie super, brak w/w objawów

Spalanie po naprawie: trasa 128km + 24 jazda po Poznaiu + 128km trasa = 7,25litra/100km

 

Przypuszczam że poczytałeś pdf-a i Ci dużo pomogło.

Mam pytanie odnośnie wymiany zaworu... Na jaki wymieniłeś /jeśli pamiętasz numer/ podobno właśnie te który Ty miałeś /końcówka 006/ były wadliwe i długo nie podziałały jak należy.

Napisałeś o spalaniu po naprawie, lecz nic nie wspomniałeś jak palił /zużycie paliwa/ przed naprawą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam że poczytałeś pdf-a i Ci dużo pomogło.

Mam pytanie odnośnie wymiany zaworu... Na jaki wymieniłeś /jeśli pamiętasz numer/ podobno właśnie te który Ty miałeś /końcówka 006/ były wadliwe i długo nie podziałały jak należy.

Napisałeś o spalaniu po naprawie, lecz nic nie wspomniałeś jak palił /zużycie paliwa/ przed naprawą.

Witam

 

Spalanie przed - 8.1l/100km. Paliwo przed - olej nap. z neste. Paliwo po - orlen verva. Nie wiem więc dlaczego jest takie spalanie. Czy wynika z adaptacji pompy czy innego paliwa.Typ zaworu końcówka.... podam jak znajdę opakowanie.

Odnośnie pdf-a fajnie się to czyta. Ale uważam, że naprawą powinni się zająć fachowcy. :-)

PS. Paski alternatora i klimy wymieniłem na Gates - prawdą jest to, że piszczą jak są zimne - moje piszczą tak jak u wszystkich na forum.

 

Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spalania - tankowałem zawsze na Orlen i Verve, wychodziło mi w granicach 7,5. Teraz ostatni raz zatankowałem na Statoil, ropka Gold i wyszedł mi 8,2. Jazda cały czas ta sama, miasto i praktycznie ta sama trasa. Teraz ponownie zatankowałem na Orlenie i porównam.

Co do pdf-a, to są tylko wyszczególnine przypadki niedomagań uforumowiczów. Twój problem-niedomagania i jego/ich naprawa też już jest skopiowana do aktualizacji do pdf-a. Była z forum jedna osoba, co sobie wypunktowała i z listą pojechała do mechanika /zaczynał od najtańszych diagnoz/, gdyż taki to był "fachowiec". Na dobrych fachowców, to jeszcze musimy trochę poczekać. A uwierzy Ci "mechanik" że przejście samochodu w "tryb serwisowy" może być spowodowane np. spaleniem żarówki STOP /nie każdy model i rocznik/. Pewnie popatrzy na Ciebie jak na ............... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...