szary kotek61 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Witam Spadek mocy objawia się tym, po dodaniu gazu z wolnych obrotów silnik kręci tylko do 3000 1/min. Wyłączenie i ponowne włączenie zapłony powoduje że błąd znika i wszystko jest OK do momentu, kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach i zjawisko powtarza się. Błąd pojawił mi się około 8 razy w czasie 1 m-ca. Dzisiaj zapaliła się kontrolka z błędem. Praca silnika OK. Co może być przyczyną. Na komputer pojadę dopiero w poniedziałek, ale jestem ciekawy co Wy na to. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 I właśnie przez takich jak i Ty kolego robi się bałagan na forum. Czytać i szukać Ci się nie chce, lecz tylko zakładać nowy temat. Zacytuję Ci to samo, co pisałem w innym Twoim poscie i pytałeś tez o to samo....... Usterka, usterce nie równa. Praktycznie w każdym modelu Nissanka jest ten sam problem i już wielokroć poruszany wszędzie na forum. Wystarczy poszukać i poczytać. Tutaj pierwszy z brzegu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82100-problem-z-moc/page-3?do=findComment&comment=931562 poczytaj plik pdf, który co jakiś czas uzupełniam czymś nowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary kotek61 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Witam Pierwsza wizyta u mechanika - komputer - adaptacja parametrów pompy - czyszczenie zaworu scv na pompie, wymiana oringów, zawór seria 006 Informacja od mechanika - przygotować się na wymianę zaworu scv na pompie Druga wizyta u mechanika - wymiana zaworu scv na pompie - adaptacja parametrów pompy Przyczyna wcześniejszych objawów: niskie ciścienie na listwie paliwowej Efekt - nareszcie super, brak w/w objawów Spalanie po naprawie: trasa 128km + 24 jazda po Poznaiu + 128km trasa = 7,25litra/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Witam Pierwsza wizyta u mechanika - komputer - adaptacja parametrów pompy - czyszczenie zaworu scv na pompie, wymiana oringów, zawór seria 006 Informacja od mechanika - przygotować się na wymianę zaworu scv na pompie Druga wizyta u mechanika - wymiana zaworu scv na pompie - adaptacja parametrów pompy Przyczyna wcześniejszych objawów: niskie ciścienie na listwie paliwowej Efekt - nareszcie super, brak w/w objawów Spalanie po naprawie: trasa 128km + 24 jazda po Poznaiu + 128km trasa = 7,25litra/100km Przypuszczam że poczytałeś pdf-a i Ci dużo pomogło. Mam pytanie odnośnie wymiany zaworu... Na jaki wymieniłeś /jeśli pamiętasz numer/ podobno właśnie te który Ty miałeś /końcówka 006/ były wadliwe i długo nie podziałały jak należy. Napisałeś o spalaniu po naprawie, lecz nic nie wspomniałeś jak palił /zużycie paliwa/ przed naprawą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary kotek61 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Przypuszczam że poczytałeś pdf-a i Ci dużo pomogło. Mam pytanie odnośnie wymiany zaworu... Na jaki wymieniłeś /jeśli pamiętasz numer/ podobno właśnie te który Ty miałeś /końcówka 006/ były wadliwe i długo nie podziałały jak należy. Napisałeś o spalaniu po naprawie, lecz nic nie wspomniałeś jak palił /zużycie paliwa/ przed naprawą. Witam Spalanie przed - 8.1l/100km. Paliwo przed - olej nap. z neste. Paliwo po - orlen verva. Nie wiem więc dlaczego jest takie spalanie. Czy wynika z adaptacji pompy czy innego paliwa.Typ zaworu końcówka.... podam jak znajdę opakowanie. Odnośnie pdf-a fajnie się to czyta. Ale uważam, że naprawą powinni się zająć fachowcy. :-) PS. Paski alternatora i klimy wymieniłem na Gates - prawdą jest to, że piszczą jak są zimne - moje piszczą tak jak u wszystkich na forum. Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Co do spalania - tankowałem zawsze na Orlen i Verve, wychodziło mi w granicach 7,5. Teraz ostatni raz zatankowałem na Statoil, ropka Gold i wyszedł mi 8,2. Jazda cały czas ta sama, miasto i praktycznie ta sama trasa. Teraz ponownie zatankowałem na Orlenie i porównam. Co do pdf-a, to są tylko wyszczególnine przypadki niedomagań uforumowiczów. Twój problem-niedomagania i jego/ich naprawa też już jest skopiowana do aktualizacji do pdf-a. Była z forum jedna osoba, co sobie wypunktowała i z listą pojechała do mechanika /zaczynał od najtańszych diagnoz/, gdyż taki to był "fachowiec". Na dobrych fachowców, to jeszcze musimy trochę poczekać. A uwierzy Ci "mechanik" że przejście samochodu w "tryb serwisowy" może być spowodowane np. spaleniem żarówki STOP /nie każdy model i rocznik/. Pewnie popatrzy na Ciebie jak na ............... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.