Datex Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Okazała się potrzebna regulacja zbieżności bo kierownika była krzywo ale teraz jest ok. Zawieszenie jest nieco twardsze i samochód nie wychodzi przodem z zakrętu tylko robi się lekko nadsterowny, przynajmniej na mokrym więc zakręty można brać ciaśniej. No i najważniejsze - nie dobija na byle dziurkach - tam gdzie wcześniej waliło jak smok tak teraz słychać tylko pracę zawieszenia ale o dobijaniu nie ma mowy Zobaczymy po czasie jak się całość trochę ułoży. Ogólnie efekt na duży plus No i przy okazji nic już nie stuka i auto jest bardziej zwarte, ale to już kwestia bardziej nowych wahaczy niż sprężyn. Zapomniałem dodać, że na progach zwalniających też nic nie dobija, wcześniej była tragedia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.