Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem przy ciepłym silniku


Gość adrian131913

Rekomendowane odpowiedzi

Witam potrzebuje pomocy. Moja primera na zimnym silniku chodzi tak jak przed usterką  , lecz gdy samochod sie rozgrzeje obroty spadaja do 800 i przy dodawaniu gazu przerywa. Podczas jazdy jest taka sama sytuacja rozpedza sie i co chwile łapie moc i przerywa i tak na zmiane ..? help me 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuje pomocy. Moja primera na zimnym silniku chodzi tak jak przed usterką  , lecz gdy samochod sie rozgrzeje obroty spadaja do 800 i przy dodawaniu gazu przerywa. Podczas jazdy jest taka sama sytuacja rozpedza sie i co chwile łapie moc i przerywa i tak na zmiane ..? help me 

 

Witaj na forum :-)

 

  • jaki konkretnie masz samochód? "primera" niewiele mówi, uzupełnij profil
  • przed jaką usterką? jak napiszesz co było naprawiane, może być to pomocne przy szukaniu dalszych przyczyn
  • obroty 800 są jak najbardziej poprawne
  • zacznij od sprawdzenia przepływomierza, wystarczy Ci do tego zwykły miernik - jest na forum instrukcja jak to zrobić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod primera p10 , 1.6 1994. Było to tak . Pojechałem nim do dziewczyny 20 km i wrociłem w nocy. Gdy rano odpaliłem samochod po rozgrzaniu zaczą falować i sie gubić. Pomyślałem sobie ze to pewnie chwilowe, ale nie . Przy ruszaniu na niskich obrotach zaczą parkotać jakby nie palił na 1 gar . Wiec sprawdzilem wszystkie swiece i wygladaja i chodzą ok . Kopułka była wymieniana rok temu . Podczas jazdy jezdzie tak jakby dostawał moc i zaraz ją tracił :< przerywa cholernie . Jak sie jedzie np na 3 czy 4 na niskich obrrotach to są takie drgania ze nie da sie jechać . dziwne jest to ze na zimnym silniku tak jakby na ssaniu samochod chodzi idealnie nie przerywa przy dodawaniu gazu i jedzie równo na kazdym biegu i na kazdych obrotach :<  przepraszam ze tak chaotycznie opisane ale nie umiem inaczej :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, to jest opis :-) tak jak pisałem, zacznij od sprawdzenia przepływomierza. Co do świec - Jak się rozgrzeje możesz po kolei odpinać przewody (odpinasz pierwszy, patrzysz co się dzieje, zapinasz go z powrotem, odpinasz drugi). Po każdym odpięciu praca powinna wyraźnie się pogorszyć. Jeśli po odpięciu któregoś przewodu nie będzie zmiany w zachowaniu, to znaczy że tam nie ma iskry. Sam niedawno miałem sytuację że na zimnym silniku wszystko pięknie działało, a jak się rozgrzał, cewka w aparacie zapłonowym pracowała niepoprawnie. Musiałem wymienić cały aparat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kazałeś tak zrobiłem ! I poszedłem od razu sprawdzić . Na 3 garze od lewej licząć po zdjeciu fajki ze swiecy samochod pracuje nadal tak samo.. i wkreciłem nową swiece i nadal tak samo :( czyli wchodzi że przewody do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszystko wskazuje na przewody, skoro kopułkę niedawno zmieniałeś.. Żeby się upewnić możesz jeszcze ewentualnie zamienić miejscami dwa przewody. Dobra wiadomość jest taka że kompet przewodów jest sporo tańszy niż przepływomierz :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...