Tomek34 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Wymieniłem koledzy sprzęgło w terano i teraz cisza na biegu jałowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 teraz po założeniu nowego sprzęgła i docisku nie czuje wyraźnego "przełamania" jak wciskam pedał ... czy mam się tym niepokoić ? wygląda że wysprzęgla i się nie ślizga, że wszystko jest jak najbardziej w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 ja jeżdżę samymi starociami na ogół więc nie wiem jak jest w nowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Mnie w nowym nabytku pewnie też nie za długo czeka wymiana sprzęgła bo dziwnie jakoś zaczyna lekko z dołu brać a zasadnicze spięcie i przekazanie pełnego momentu jest dopiero na górze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 mnie się na starym tez dobrze jeździło, teraz biegi chyba odrobinę lepiej chodzą, no i nie hałasuje. Wymienić musiałem bo w 27 jest inny docisk, tercza pewnie by dala rade ale już wioski nie chciałem robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 To co się teraz zakłada i za ile? Bo ja do króciaka parę lat temu sachs-a włożyłem za jakieś 6-7 stów po upustach no i sobie chwalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Aisin nie pożył zbyt długo... podejrzewam docisk... teraz raczej pójdę do jakiegoś "Pana Zbyszka od regeneracji", parę osób jeździ na tych regenerowanych z głową i bardzo chwalą... cenowo bez różnicy, ale jak im się powie że do upalania to zrobią do upalania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 A pomalowałeś na oranż? Bo u Karłowicza zakładają kolorowe różne... to nie możesz być gorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 co tam reputacja ... ja bym spać nie mógł do Karłowicza mam akurat chyba najbliżej .... ale oni biorą od 10k w górę za montaż z silnikiem, mnie wyszło trochę..trochę..trochę mniej. Karłowicz montuje co sobie życzą klienci a ja .. no cóż to na co mnie stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 E lipa, na czerwono to zaciski hamulcowe w audi malują. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 eeeeeee.... lipa, docisku nie pokolorował... jak to teraz będzie wyglądać?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 jejku...jakiż on ładny czysty i nieskazitelny od spodu..." nie godnym jego stóp całować, nie godnym" no co ,"Potop" w święta leciał przecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Mam pytanie, szukalem ale nie znalazlem odpowiedzi, co sadzicie, o hamowaniu silnikiem? Sprzeglo jest wtedy bardziej narazone na zurzycie, uszkodzenie? Czy nie ma ono wplywu za bardzo i mozna to robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 sprzęgło najbardziej się zużywa w momencie uślizgu czyli przy ruszaniu, myślę że przy hamowaniu silnikiem co prawda kierunek przekazania mocy się zmienia ale bym to zużycie pominął, bo zachodzi to dość płynnie, no chyba że specjalnie redukujesz bieg ale chyba należy wpływ tego na zużycie olać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Dziekuje za udpowiedz. Redukuje, gdy mam tak z 1,5 tys obrotow a nie ma potrzeby abym szybko zwolnil, jak przy urzyciu hamulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marq4x4 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Dzisiaj przypaliłem sprzęgło przy slipowaniu jachtu -pomyliłem biegi i wbiłem 3 . samochód pod stromy brzeg + 2T na haku ruszył ale sprzęgło śliznęło aż dym poszedł, Qźwa 8godzin temu a smród dalej czuje .No i zaczął w końcu znaczyć teren -krople oleju na obudowie sprzęgła , Jutro muszę sprawdzić stan oljó. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Może puściło uszczelninie na wałku wychodzącym z silnika i ślizga się sprzęgło? To czemu dalej paliłeś sprzęgło skoro się zorientowałeś że masz 3 wbitą? Aż taka adrenalina była? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marq4x4 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Raczej spowolnienie myślenia związane z wieczorną posiadówką. Zorientowałem się po ruszeniu, ale było już "śmierdząco" .Ciągnąłem później jeszcze 100km po czarnym jacht i tylko smrodzik pozostał -jechało normalnie , mam nadzieje że nic się nie stało . Za tydzień kolejne slipowania i to znacznie cięższych jednostek .Muszę znaleźć czas na montaż wyciągarki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Poszedlem po bandzie , zamowilem australijskie sprzeglo Xtreme Outback, kangury pisza ze jest 30% mocniejsze niz stock. U mnie rok uzywane Exedy sie jakos spisywalo na oponach 33", niestety po podniesieniu mocy w silniku i zamianie opon na 35" skonczylo swoj marny zywot bardzo szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 a co robisz ze szrotem? Bo szukam umarłego żeby dać do regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 a co robisz ze szrotem? Bo szukam umarłego żeby dać do regeneracji no wlasnie sie zastanawiam czy nie zostawic w razie gdyby za***iste australijskie nie dalo rady i nie dac do "wzmocnienia" zeby czekalo na poleczce w razie W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 a no to spoko... jakbyś jednak chciał to wrzucić do beczki ze złomem, daj znać. Chętnie przytulę ziomek co bejkami driftuję mówi że oni dają do zakładu co regeneruje, opisują że auto do takich a takich zastosowań i że np silnik podręcony do tylu a tylu niutków i koni... zakład ogarnia ponoć nawet zrobienie twardszego docisku żeby to miało sens. kusi mnie żeby sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.