Gość kamilusik28 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 witam posiadam primerke p11 1.8 16Vpo lifciei ktoregos dnia jadąc nia stala sie dziwna rzecz zaczely wariowac obroty tzn po odpaleniu jak nie dodalem gazu to odrazu padaly do zera i silnik gasl po chwili odpalalem i to samo za ktoryms razem odpalilem i o dziwo obroty byly normalne ale kiedy ruszylem i przejechalem doslownie 100 m zwariowaly i byly po wcisnieciu sprzegla ok3000obr i to bez mozliwosci ich zmniejszenia a na dodatek zasmierdzialo w kabinie spalenizna tak ostro nie myslac dlugo zgasilem go i zauwazylem dymek wydobywajacy sie z grodzi srodkowej w okolicy dolnej zrzucilem plastiki zobaczylem jak z komputera wydobywa sie dym i teraz juz wiem ze komp sie zjaral wiec poszukuje komputera do primerki p11 1.8 16V z 2001roku nazwa jego to MEC20-500 A1 0Z 11 i teraz pytanie bo przegladalem neta za nim i o takim samym nr nie znalazlem zadnego tylko minimalnie rozniacymi sie oznaczeniami tego typu MEC20-500 A1 11 02 czy taki komp bedzie pasowac czy nie ? czy trzeba kupic identyczny a jesli inny czy caly komplet tj kluczyk stacyjka imobilajzer i komp i na nowo cos wgrywac ? prosze o pomoc bo na serwis i nowy komputer mnie nie stac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 komputer + usługa usunięcia immo ale przez przeprogramowanie a nie emulator immo, koszt usługi ok 150zł lub komputer, pestki z kluczyka, puszka z pętlą która jest dookoła stacyjki i chyba jeszcze jedna puszka pod tapicerką od immo jest ale nie jestem pewien do końca jak jest w polifice bo przed liftem jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilusik28 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 autko naprawione choc po wielkich poszukiwaniach kupiłem komputer o innych nr troszke z calym komplete immo wkladki skrzynke bezp i kluczykami inaczej sie nie dalo niestety .Zwarcie robil czujnik na przepustnicy dostala sie gdzies woda i zwarło piny i komp sie spalił a to wszystko dzialo sie juz od jakiegos czasu Koszt naprawy mowa o czesciach używanych to 290zl komp i akcesoria .przepustnica kupiona dla czujnika 90zl no i robota speca 500 BO KAZAŁEM MU SPRAWDZIC WSZYSTKO CO ELEKTRONICZNE W MOIM AUCIE :)teraz smiga bez zarzutów nic nie faluje obroty wskazówka stoii jak 'drut'850 obr i nic wiecej nic mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.