irkun Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Jest. Halas z wydechu jest minimalny jedyne co słychać teraz to silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 standing ovation Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irkun Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 jak zwykle pro robota, ale ja ci zazdroszcząc zabawek, zwłaszcza tego minarca i dowiedziałeś się ... obstawiam że bez dużej różnicy Ale faktycznie bez końcowego da sie zyc. Obydwa ze soba współpracują końcowy ładnie wycisza niższe tony , nie wiem jak jest w orginale ja zrobiłem go dwa razy dłuższego i o większej średnicy filmik tlumik.mpg 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) panowie, mam pytanie ...w tej chwili mam klasyczny układ wydechowy, czyli z lewej głowicy na wprost ku tyłowi a z prawej poprzez łącznik elastyczny w poprzek auta i dalej trójnik (portki) łączy się on w jeden wspólny wydech ... po czym sonda lambda, pierwszy tłumik, rura, tłumik końcowy i końcówka ... pytam o sondę lambda, czy musi ona zbierać temp. z "całego silnika" czy wystarczy jej jedna głowica ... pewnie z "całego" gdybym chciał przerobić aktualny układ na taki osobny dla każdej głowicy, to pewnie w prawym musiałbym również sondę wstawić ... czy da się te sondy równolegle połączyć, co na to komp.? czy w ogóle warto myśleć o takim rozwiązaniu? w sumie to pomysł pod względem finansów i samej robocizny wydaje się przeczyć logice, ale: - pozbyłbym się "odcinka poprzecznego" ze wspomnianym już łącznikiem elast. ... który wystaje poniżej belki przez co naraża się na uszkodzenia - ułatwiłoby to również samo dokręcanie wydechów do kolektorów, bo ... Hubert wie o co chodzi ... to masakra jest - no i pewnie spróbowałbym pozbyć się tych końcowych tłumików gdybym wziął się za przeróbkę to pewnie już z KO, jakiej grubości ścianki w rurze? czy gdybym zdecydował się na układ o którym piszę to tłumik mógłby być mniejszy, a rury o mniejszej średnicy? nie mam zamiaru rudukować przekroju o połowę ale ... i teraz z innej beczki: czy dobrze kombinuję, że nieszczelności w wydechu na odcinku głowice- sonda lambda mogą mieć wpływ na zużycie paliwa ... przecież część spalin wraz z ich temperaturą nie dociera do sondy, przez co powoduje jej prawidłowy odczyt ale nieprawidłową "ocenę sytuacji" ... a że LPG sekwencyjne to reaguje na odczyt sondy tak jak na benzynie więc wzbogaca mieszankę Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) gdybym chciał przerobić aktualny układ na taki osobny dla każdej głowicy no wkońcu tak mi się jeszcze przypomniało skąd możesz wziąć inspirację Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) tak tak ... to twoja "sprężyna" no ale co z tymi sondami? Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 ja tam jestem humanista... ale... to by trzeba było policzyć i dobrać sondę, albo dorzucić tam jakiś mądry układ "opornikowy" który skoryguje wskazania z jednego wydechu. Albo zagadać do jakiejś firmy tuningowej która robi custom wydechy... dwie głowice to nie jest niezbadany teren, ktoś to musi już mieć wymyślone Po co wyważać otwarte drzwi? wręcz z lenistwa zacząłbym do telefonu do jakiejś firmy co robi wydechy z kwestią, "panie ja bym chciał wydech... a co z lambdą zrobicie"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.