todoreh Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Witam wszystkich i proszę o pomoc w postaci wskazówek. Jestem posiadaczem Patrola Y61 3.0 z 2000r. Auto do niedawna sprawowało się rewelacyjnie. Obecnie przy większym obciążeniu "mocnym dodaniu gazu" lub jeździe na wzniesieniu silnik przestaje pracować "normalnie" i jego praca staje się głośna i "klekocząca" - trochę tak jak przy spalaniu stukowym. Po odpuszczeniu gazu i ustabilizowaniu jazdy efekt mija i wraca do normalności. Poza powyższym zapala się check engine, który został zdiagnozowany jako - to cytat - "błąd zaworu sterującego na pompie" tyle że... w częściach nissan nikt o takim zaworze nie słyszał. POMOCY??? Czy ktoś ma jakieś pomysły lub zetknął się z podobnym problemem????? PS. Olej wymieniony, filtry wymienione, paliwo dobrej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damascus Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Nie panikuj i nie daj się namówić na grzebanie przy pompie. Zacznij raz jeszcze od filtra paliwa. Wbrew pozorom w tym aucie to podstawa i często właśnie wyskakuje ten błąd. Poczytaj na forach rosyjskich. Załóż filtr oryginalny, albo mann. Zobaczysz, że problemy ustąpią. Nie wolno do tego auta zakładać dziadowskich filtrów paliwa. Właśnie po dodaniu gazu, nie dają rady odpowiednio przefiltrować ropy. Przerabiałem to na sobie, więc wiem o czym piszę. No i właśnie pewnie wcześniej, przed wymianą filtra tego problemu nie było? Dobrze myślę? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.