lowprim Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Witam serdecznie, moja Nyssa sprawia coraz wiecej klopotow, blad 18 czyli nastawnik hdk, bedzie czyszczony w przyszlym tyg jak znajde czas, natomiast zauwazylem, ze co jakis czas, podczas jazdy auto nagle zgasnie, ale mam wrazenie ze ulamek sekundy przed gasnieciem pojawia sie kontrolka grzania swiec.rzadko ale zdarza sie ze ta kontrolka zaswieci sie na 0,0001 sek i obroty nie zdaza nawet spasc wiec auto nie zgasnie, ciezko to wytlumaczyc.natomiast czasami rano jak przekrecam kluczyk to nie pojawia sie ani check ani swiece, dopiero za np 3 razem jak przekrecam kluczyk to sie zapalaja ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 wygląda to na słabe przekaźniki, obstukaj wszystkie przekaźniki podczas pracy silnika i może coś się okaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 wygląda to na słabe przekaźniki, obstukaj wszystkie przekaźniki podczas pracy silnika i może coś się okaże. przekazniki sa dobre, wydaje mi sie ze jest jakis problem ze sterownikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Grzanie świec w diesel'u służy do dogrzania komory przez zapłonem.Po rozgrzaniu silnika świce już nie grzeją. Na tym wlaśnie polega zasada samoczynnego zapłonu w dieselu.Jesli zapal Ci sie podczas jazdy kontrolka ze świec to możliwe że masz jakieś zwarcie w układzie.Ja bym jak radi kolega-przeczyścił siedzenia wszystkich przekaxników, skasowal błędy,pojeździł i znów spra jakie błędy wyskocza.Co do nastawnika-nalej pierw oleju 2T lub innego mineralnego czy jaki masz do ON i pojeździj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 bardzo dziwna i wkurzajaca sytuacja. dolałem orlenowskiego mixolu jak bylo mowione i moze jest delikatna poprawa natomiast odpalanie na cieplym silniku to nadal katastrofaaaa! dzisiaj tak go pilowalem ze akumulator w koncu padl, wkurzony podalem mu "doustnie" plaka i odpalil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Sprawdź kąt wtrysku. Może masz przestawiony.sprawdź także wtryskiwacz sterujący czy ma odpowiednie wartości-wszystko znajdziesz na forum .z samostartem uważaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 23 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 jakiś warsztat w okolicach Poznania co mi ustawi kąt wtrysku? biorac wszystko do kupy: trzeba wyczyscic nastawnik HDK, a co z elektrozaworem? nie warto go wymienic? sprawdzic czy nie rozrzad jest dobrze ustawiony, sprawdzic kat wtrysku, wtryskiwacz sterujacy znajduje sie kolo czujnika polozenia walu, tak? problem z odpalaniem na cieplym mnie zabija biore wolne z pracy i sie za to zabiore prosze o odpowiedz czy o czyms jeszcze zapomniałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Elektrozaworu nie musisz wymieniać.Wtrysk sterujący jest obok Czujnika wału od lewej to pierwszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Wtryskiwacz sterujący łatwo poznasz, jako jedyny ma kabelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Panowie sprawa wyglada tak, wszystko co sie dało pomierzyc zostało pomierzone, czujnik polozenia walu, wtrysk sterujacy, czujnik temp, przeplywka etc - WSZYSTKO OK. wydrukowalem manuala i postanowilem ogarnac rozrzad, na pasku nie bylo zadnego 'bialego paska' na kole pasowym nie widzialem zadnego znaku, druga strona pompa, tutaj wszystko bylo i dokladnie 30 zebow wszystko ok ustawione. potem zaczalem dalej glowkoac i kolega przypomnial mi problem TDS'ow i braku grzania swiec powyzej temp 40 stopni silnika. i faktycznie, podpialem na krotka grzanie swiec mimo ze motor byl wystudzony do okolo 60stopni, zagrzalem swieczki i odpalil na strzal.... teraz pytanie, co dalej???? mam narazie na krotka podlaczone grzanie swiec do przekaznika i mikrostykiem do wnetrza auta, ale to pudrowanie przyszcza, jak to rozwiazac bardziej profesjonalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Więc tak, u mnie świece grzeją przed każdym odpaleniem, nawet jeśli silnik jest rozgrzany do 90C i został dopiero zgaszony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 W każdym dieselu tak jest dodam ze nawet jak zgaszę mojego i za 10 min chce zapalić to tez grzeje. to nie CR Zaplon zależy od ciśnienia i temperatury komory. Temperatura zaplonu to ok 600 stopni a mimo to silnik osiąga granice 100 stopni i dlatego zawsze zapala sie kontrolka świec i komora jest nagrzewana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 nie tyle co grzeją, co jedynie dogrzewają, w moim wypadku to za małe dogrzanie, za krótkie, co z tym zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 2 wyjścia. Albo przekaźnik jest trefny albo świece już czas wymienić.Nie wiem czy jest ale powinno byc;Czujnik nagrzania. Źle odczytuje wartości i podaje za krótkie nagrzewanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 moim zdaniem, pompa juz nie domaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.