Gość pawel2001 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Czy macie jakiegoś godnego polecenia mechanika/serwis w Wawie lub okolicach (ale nie ASO) który ma dobre pojęcie o Zetkach? Niestety stawki w ASO Nissana sa kosmiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 http://www.coobcio.pl/ tego goscia zapytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Hehe dzięki Ps. Czym Aso tak odstarszyło, ciekaw jestem jaki mają cennik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matias1988 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Cześć, Coobcio mam pytanko, czy robisz u siebie w warsztacie równiez zawieszenia?? Krótka historia: Z pół roku temu moja dziewczyna wracając z uczelni przesadziłą przy wyprzedzaniu, wpładła w poślizg i wylądowała w rowie uderzając lewym tylnym kołem w krawężnik. Uszkodzenia okazały sie dosyć poważne, wymieniono wahacze poprzeczne oraz te aluminiowe góra dół, łożysko prawy przód ale lewy tył też zaczyna hałasować (byc może jeszczę od tego zdarzenia) prostowanie felgi lewy tył oraz prawy przód. Zroiono mi geometrie, zbieżność i wszystko było "chyba ok". Jeżdzę okazjonalnie tym autem , jakiś czas po kolizji zauważyłem że kierownica przy jeździe na wprost jest lekko przekrecona w lewo. Podjechałem jeszcze raz na zbieżność, facet stwierdził ze jest totalnie zwalona i ustawił na nowo przód jak i tył, po wyjeżdzie z warsztatu autem nie dało się jechać, pływał na nierównościach i koleinach jak by był z gumy, wróciłem się i facet "niby wrócił" do poprzednich ustawień. Jest dużo lepiej ale na koleinach i tak miota nim jak cholera i kierownica jest przekręcona w prawo tym razem. Niestety w Bydgoszczy nie ma warsztatu który by się specjalizował w tego typu samochodach i boje się że spier... do końca, a serwis jest piekielnie drogi dodatkowo najlepiej wymieniliby mi wszystko na nowe. Co byś mi z tym fantem doradził?? z góry dzięki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Trzeba sprawdzić gumy tylnego wózka, jak i przyjrzeć się jego spawą - często jak się tyłem rąbnie to tylny wózek się odkształca i trzeba go wymienić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matias1988 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 A powiedź mi czy przy kompletnym badaniu podwozia (geometrii) wyjdzie, że coś jest nie tak w zawieszeniu, czy trzeba go zabrać na szarpaki?? Mam wykres badania po naprawie (po wymianie wahaczy) ale się kompletnie na tym nie znam. Jeszcze jedno mi się przypomniało, geometria była robiona na felgach zimowych też 18" ale nie oryginalnych z dystansami, letnie były wtedy prostowane, czy to ma jakieś znaczenie? Dziwi mnie to że na równej drodze auto prowadzi się super a wystarczą lekkie koleiny i mam wrażenie że jedzie jak mu się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 aby ustawić geometrię pierwsze co sie robi to patrzy na stan zawieszenia i czy nie ma żadnych luzów. prawdopodobnie masz luzy w zawieszeniu i dlatego myszkuje auto w koleinach koła i dystans nie ma znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ick56 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 (edytowane) Sprawdź wszystkie tuleje gumowe, ja miałem po wypadku i też mi pływał. Oczywiście najprościej na szarpakach na jakiejś stacji kontroli pojazdów. Z luzami na tulejach nie ma co nawet myśleć o zbiezności Edytowane 2 Listopada 2013 przez ick56 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matias1988 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Zawieszenie sprawdzone, sworzeń wahacza z przodu wymieniony reszta bez najmniejszych luzów. Zrobiona geometria i dopompowanie kół do 2,8 atmosfer było 2,5 i auto jedzie jak po sznurku, No może w dużych koleinach troche go trzyma ale to chyba norma przy twardym zawieszeniu i takim rozmiarze kół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 norma przy dużych kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 seryjne zawieszenie nie jest twarde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Ojej jakie ciśnienia ja to na profilu 35 dmucham ok 2,2-2,4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Łatwiej bedzie latać bokiem do póki sie nie przegrzeja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matias1988 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Faktycznie 2,8 to trochę za dużo, wczoraj polatałem po centrum i mnie ostro wytrzęsło, wg mnie 2,4 jest idealnie na oryginalnych 18" zresztą tak podaje producent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.