dominik84 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Witam jestem właścielem Micry K11 rok prod. 2000 listopad po drugim face liftingu silnik 1.4 82 KMauto ma przejechane 194 tys km i od pewnego czasu przy rozruchu na zimnym silniku odzywał siełańcuch rozrządu. Postanowiłem zamówić oryginalne części Nissana tzn. wszytskie ślizgidwa łańcuchy oraz napinacz górny i dolny. Po wymianie na zimnym rozruchu pojawił się problema mianowicie po odpaleniu silnika kontrolka od oleju świeci się ok. 7-8 sek a w tym czasiez górnej części silnika wydobywa się klekot podobny odgłos do silnika diesla:(Pojechałem do mechanika który wymieniał mi ten rozrząd i stwierdził że musiała się zabrudzićpompa oleju i trzeba przeczyścić kanały olejowe sprężonym powietrzem. Tak też zrobiłzdjął miskę olejową oczyścił kanały olejowe, zmieniliśmy olej silnikowy (stosuje Castrol 10W40)oraz filtr oleju. Niestety nic to nie pomogło:(mechanik twierdzi że zużyła się pompa olejui trzeba ją zmienić na inną ponieważ obecna nie generuje odpowiedniego ciśnienia oleju.Mam pytanie czy mój mechanik może mieć rację?co może być przyczyną takiego zjawiska?Bardzo proszę o poradę?Na forum widzę że ludzie niektórzy mają tak problem ale nikt nie napisałco było problemem. Czy jest możliwość nieprawidłowego założenia łańcucha,czy są jakieś odpowiednie procedury jak go ustawić itd.Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Czy jest możliwość nieprawidłowego założenia łańcucha, czy są jakieś odpowiednie procedury jak go ustawić itd. Z góry dziękuję za pomoc. Np. w 1,0 jest taka możliwość. Na kole jest wygrawerowany znak i powinien się pokryć na jednym z ogniw łańcucha który jest zaznaczony kolorem srebnym. Opis - strona 47 w książce "Sam naprawiam". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Mam pytanie czy mój mechanik może mieć rację?co może być przyczyną takiego zjawiska? Przecież pisałem Ci już że może mieć rację Twój mechanik. Po co dublujesz wpisy w kilku różnych tematach? Bałagan robisz, zamiast czytać odpowiedzi na swoje posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik84 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Przecież pisałem Ci już że może mieć rację Twój mechanik. Po co dublujesz wpisy w kilku różnych tematach? Bałagan robisz, zamiast czytać odpowiedzi na swoje posty. Spróbuje wymienić pompę oleju i zobaczymy jaki będzie efekt. Szczerze to aż się boję ruszać ale nie mam innego wyjścia. na pewno dam znać jaki będzie efekt Spróbuje wymienić pompę oleju i zobaczymy jaki będzie efekt. Szczerze to aż się boję ruszać ale nie mam innego wyjścia. na pewno dam znać jaki będzie efekt Witam ponownie wszystkich użytkowników. Nareszcie udało mi się rozwiązać problem z ciśnieniem oleju. Nie była to winna pompa oleju-> wymiana nic nie pomogła, ani panewki nie były zużyte jak się okazało problem był przy zasysaniu oleju przy misce olejowej. Pojawiła się nieszczelność przy kanale zasysającym olej okolica smoku olejowego. Odkąd mechnik mi to uszczelnił problem zniknął Tak więc pewnie większość użytkowników co miała podobny problem jak mój boryka się zapewne z tą samą usterką a mechanicy niestety tego nie widzą gdzie popełnili błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.