Gość bart212 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Witam, Mam taki problem, że jak hamuje nawet na nie śliskiej jezdni, to włącza mi się ABS. Mechanik stwierdził, że pierścień przy piaście jest uszkodzony i to jest przyczyną. Aczkolwiek po zmianie piasty z pierścieniem, ABS nadal się włącza wtedy gdy nie trzeba. Czy ktoś się orientuje co może być jeszcze przyczyną? Dodatkowo (być może jest to związane z ABSem) słyszę z przodu takie chrobotanie albo ocieranie. Jak naciskam hamulec, to przestaje. Czy może mieć to związek? Czy ten dźwięk może wskazywać na pompę ABS? Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaijin0 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Ostatnio znajomy miał taki problem w audi. Wystarczyło wyregulowac czujniki. Co do ocierania stawiam na nie do końca cofajacy się tloczek na zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart212 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 A jakie objawy daje zepsuta pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandaryn Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 A jakie objawy daje zepsuta pompa? Padła mi w N16 pompa ABS i objawem była swiacąca się czasem podczas jazdy lampka ABS i całkowity zanik ABSu nawet na sliskiej nawierzchni - po prostu koła sie blokowały ale ogólnie hamulce działały bez zarzutu. W Twoim przypadku problemem mogą byc nierównomiernie zużyte opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hektor3s Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 W Twoim przypadku problemem mogą byc nierównomiernie zużyte opony. Tak d... postu jeszcze nie widziałem hahaha Było poruszane na forum. W 80% przypadków pomagała wymiana kabla od czujnika ABS która idzie do pompy. Kwestia znalezienia wadliwego czujnika tz odczytania kodu błędu z ABS. Może też być uszkodzony czujnik, oraz do wymiany łożysko. Czujnik ABS odczytuje z łożyska prędkość obracania się kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genad2109 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Padła mi w N16 pompa ABS i objawem była swiacąca się czasem podczas jazdy lampka ABS i całkowity zanik ABSu nawet na sliskiej nawierzchni - po prostu koła sie blokowały ale ogólnie hamulce działały bez zarzutu. W Twoim przypadku problemem mogą byc nierównomiernie zużyte opony. Kupiłem samochód z błędem pompa silnika ABS . Naprawiony. 3 specjalisty podłączyw komputer zalecali zmiana pompki silnika ABS. W warsztacie osobno silnika ABS nikt nie wymieniał, tylko cały blok ABS, a jego koszt był około 1000$. Wykręćiłem dwie śruby którymi jest przykręcony silnik do bloku ABS silnik łatwo usunelem. Trzymasie silnik na dwóch żyłkach. Obcoł pośrodku. Sprawdziłem łącząc się bezpośrednio z akumulatorem. Działa. W silniku ABS "+" przechodzi przez urządzenia ABS, a "-" bezpośrednio na korpusie. Przylutowane "+", tak jak był, i "-" przylutowane kawałek drutu i połączona z korpusem (masa). Zapracował. Mam nadzieję, że ktoś pomógł. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.