mlodyc Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Witam, jestem świeżo po wymianie hamulców przód w N16 1.8, nowe tarcze ATE i do tego klocki ATE, i intryguje mnie jedna sprawa. tarcza jest duża ale klocek, jest tak dopasowany ze od wewnątrz zostaje dobre 0,5cm wolnego pola na tarczy gdzie klocek nie hamuje. Przerabiał ktoś może ten temat z dopasowaniem innego klocka hamulcowego tak aby hamował na całej powierzchni tarczy? Dodam, że hamulce działają bardzo dobrze, ale irytuje mnie to ze z czasem zrobi się od wewnątrz taki spory rant na tarczy. Głupio wygląda i pomniejsza optycznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Widocznie pjektanci tak przewidzieli, a optyka nie ma znaczenia. Moim zdaniem to głupio wygląda rdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 dlatego zdecydowałem się na ATE bo jako jedyne sa pokryte czymś ochronnym, ze ranty nie rdzewieją po miesiącu jak to jest np w przypadku TRW czy innych.. ktos może przerabiał ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Co do marki to bez potrzeby zapłaciłeś tylko za znaczek ATE na pudełku, TRW to od ładnych paru lat kicha. Jesli chodzi Ci o brzegi klocków to nawet najtańsze A.B.S. są malowane, jesli o rant tarczy to po kilkunastu tys. km ta farba i tak zejdzie. Stal 40HM z której toczone sa tarcze (niezależnie od producenta więc tu też nie warto sugertować się marką, jesli o "cywilne" tarcze chodzi) jest dość podatna na korozję i zadna farba na fragmencie powierzchni jej nie zaradzi. Co do tematu, gdyby tarcza scierała się do samego osadzenia na piescie, to z uwagi na jej budowę skończyło by się to mw. tak http://img718.imageshack.us/img718/3474/zdjcie003xm.jpg z tym, że pęknięcie było by w innym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 nie było dramatycznej różnicy w cenie w porównaniu do ATE, to sie na nie zdecydowałem a miałem je i tak trochę taniej niż ze sklepu (390zł kpl) a wychodzę z założenia, że na hamulcach nie oszczędzam, jak to zrobił poprzedni właściciel... no nic chyba muszę sie z tym pogodzić i olać system, że klocek nie będzie hamował na całej powierzchni, choć poprzednie auto honda, hamowała na można powiedzieć całej powierzchni nie dotykając dzwona tarczy, a znosiła kat na ulicy i czasem torze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.