Gość Tomek666 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Qrcze zauważyłem dziś, że cieknie płyn ze spryskiwacza na reflektorach. Powoli, kropelkami sączy się z wężyka. Nie mam zielonego pojęcia co może być przyczyną Wiem, że niewiele osób mogło się z tym spotkać, ale myślę, że to może być podobna usterka do, na przykład, uciekania płynu ze spryskiwacza tylnej szyby. Jakby ktoś miał jakiś pomysł to śmiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 No jak sie saczy to trzeba ustalic w ktorym miejscu i skrocic albo wymienic wezyk... nie ma chyba jakiejs wielkiej filozofii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek666 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Tylko, że płyn wylatuje przez końcówkę. I to w obydwu spryskiwaczach. Nie wiem, czy to coś z ciśnieniem. Jestem zielony w tych sprawach :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 A gdzie masz zbiorniczek plynu do spryskiwaczy? Jest tak jak w N13 z prawej strony pod zderzakiem? W ktorym miejscu sie znajduje? nizej czy wyzej od tych spryskiwaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek666 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Zbiorniczek do spryskiwaczy reflektorów znajduje się obok zbiorniczka od spryskiwaczy przedniej szyby i jest osadzony niżej od spryskiwaczy reflektora (i niżej od tego zbiorniczka od przedniej szyby). Dlatego to dziwne, że on jest niżej a płyn sobie kapie przez otwór spryskiwacza. Pod zderzakiem jest zbiorniczek od reflektorów (próbowałem tam zajrzeć na szybcika, ale jest schowany a niestety kanałem nie dysponuję ) a zbiorniczek od przedniej szyby jest w komorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek666 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Najlepiej się myśli zasypiając. I tak oto stało się tym razem. Naszła mnie jakaś wena twórcza i przypomniało mi się, że prawdopodonie (na 99%) ten płyn zaczął kapać po uzupełnieniu zbiorniczka. A, że poziomu płynu nie widać, mogłem przelać i on samoczynnie się wyrównał. Jeszcze to sprawdzę, ale to chyba było przyczyną kapania. P.S. dzięki maciejka_sz za sugestię odnośnie wysokości zbiorniczka. Ona doprowadziła mnie do końcowych wniosków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Ja podobnie myslalem... zespol naczyn polaczonych.. jak w jednym jest za duzo to przelewa do drugiego... innej mozlisosci nie ma. Silniczek przeciez nie moze powodowac wyciekow po kropelce. Swoja droga to ciekawe ze nie ma mozliwosci sprawdzenia poziomu plynu w tym zbiorniczku... w tym duzym od szyb jest miarka w N13. Taka dluga rurka z podzialka. Zatyka sie palcem dziurke w korku, wuciaga rurke razem z korkiem i widac ile jest jeszcze plynu. Co do schodzenia plynu ze spryskiwacza tylnej szyby to jest to wina zaworka ktory nie trzyma... ale to juz tak na marginesie bo przeciez u Ciebie o co innego chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.