Gość Szaser (Sz-Ek) Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 I dokładnie ta bandycka kontrolka CVT dodam iż miga gdy włączę zapłon a nie uruchomię silnik, nie liczyłem ile ale coś koło 10 razy mignie. Czasem w ogóle się nie zapala. I teraz objawy, czasem jak by brakowało pierwszego biegu i rusza z dwójki. Podczas rozpędzania w sumie zmienia biegi ale czasem jest tak że muszę popuścić gazu aby się zmienił bo inaczej dochodzi do 7 tyś i odcięcie. A gdy rusza z jakby dwójki to mocy brakowało a obroty max do 2 tyś. do czasu gdy rozpędzi się do 30 km/h wtedy już idzie. ( i tutaj coś do dodania gdy się zatrzymam i zgaszę auto tak na 2-3 minuty to wraca do normy, czasem miga czasem nie miga ta kontrolka i jedzie normalnie ) I tutaj pytania, co robić ? Nie wiem czy u mnie w mieście jest jakiś ogarnięty diagnosta z zakresu automatów, wyczytałem coś że niby to wina silniczka krokowego w skrzyni, choć może też tarczki ? Czekam na sugestie choć pewnie skończy się i tak wizytą u mechanika no bo co innego mogę zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2005 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Witam zrób autodiagnostykę na spinacz lub ELM albo ASO ja jak miałem problem z czujnikiem skrzyni biegów to wyskoczył błąd pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.