mozimek Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Witam, Zamontowałem światła do jazdy dziennej w miejsce halogenow. Poległem na podłączeniu zasilania. Potrzebne jest zasilanie po przekreceniu kluczyka. Nie chce mi się wchodzić z kablem do środka i myśle że jest takie zasilanie w komorze silnika tylko ja nie wiem gdzie. Czy ktoś podłączał światła dzienne i może podpowiedzieć gdzie się podłączyć? Pozdrawiam, Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Wprawdzie ja mam T30 ale mysle, że ten patent się sprawdzi i u Ciebie. Też się trochę glowilem bo Ludzie generalnie dołączają pod alternator co mnie osobiście raczej nie pasowało. Ja podpiolem się plusem pod wycieraczki ponieważ zasilanie jest wtedy kiedy trzeba, obwód raczej mało krytyczny dla działania auta (jakby coś miało nawalic) no i przewód łatwo dostępny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frantic_1 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 W przedziale silnikowym przy lewym błotniku, pod rurą doprowadzającą powietrze do filtra, znajduje się skrzynka bezpieczników i przekaźników. Jest tam kilka kabelków od mniej ważnych obwodów, pod które możesz się wpiąć z czerwonym przewodem. Jeśli posiadasz światła do jazdy dziennej z automatycznym włącznikiem to żółty przewód podłącza się pod zasilanie świateł pozycyjnych. Czarny oczywiście na masę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Ja u siebie łapałem pod przekaźnik pompy paliwowej, światła świecą kilka sekund po przekręceniu kluczyka zapłon jak pompa wytwarza ciśnienie, dalej gasną i czekają na włączenie silnika, jak stoję z wyłączonym silnikiem a kluczyk jest przekręcony (by radio/nawiew działało) to światła nie świecą co jest fajne po zmroku bo nie widać że ktoś jest w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoozva Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 U mnie w T30 mam wszystko (+ i - ) podłączone pod akumulator, a sterowanie jest wzięte z plusa świateł postojowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozimek Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Skorzystałem z rady hansrpg. W połączeniu z automatycznym ustawieniem świateł wszystko działa idealnie. Dzięki za podpowiedzi. Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 U mnie w T30 mam wszystko (+ i - ) podłączone pod akumulator, a sterowanie jest wzięte z plusa świateł postojowych. Troszke nie rozumię. Jeśli masz "+" i "-" z aku, to chyba świecą lampy Ci cały czas?, a w momencie włączenia postojówek, to sterujący je gasi - tak? Dobrze zrozumiałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Pewnie ma model, który wykrywa wzrost napięcia na aku po zapaleniu auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoozva Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (edytowane) Troszke nie rozumię. Jeśli masz "+" i "-" z aku, to chyba świecą lampy Ci cały czas?, a w momencie włączenia postojówek, to sterujący je gasi - tak? Dobrze zrozumiałem? Tak dokładnie. Przy przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje, natomiast po jego uruchomieniu światła dzienne się włączają i są wyłączane po włączeniu postojówek / mijania. Ten jeden kabel który jest wyprowadzony z centralki świateł dziennych odpowiada za ich uruchamianie i gaśnięcie a + i - jest bezpośrednio podłączony pod akumulator. pod tym linkiem masz schemat który jest dostarczony wraz z lampami. http://www.autometa.com.pl/akcesoria/lampy_jazda_dzienna-philips.html Edytowane 6 Listopada 2013 przez yoozva Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Tak dokładnie. Przy przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje, natomiast po jego uruchomieniu światła dzienne się włączają i są wyłączane po włączeniu postojówek / mijania. Ten jeden kabel który jest wyprowadzony z centralki świateł dziennych odpowiada za ich uruchamianie i gaśnięcie a + i - jest bezpośrednio podłączony pod akumulator. pod tym linkiem masz schemat który jest dostarczony wraz z lampami. http://www.autometa.com.pl/akcesoria/lampy_jazda_dzienna-philips.html Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź. Pytałem, gdyż było to dla mnie dziwne, gdyż większość pyta o "+" po stacyjce a nikt nie wpina się bezpośrednio pod aku z "+". Ten link podany przez Ciebie mówi jednak inaczej, ale to pewnie wszystko jest uzależnione od rodzaju lamp. Ile taki zestawik kosztował, jeśli mogę spytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoozva Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Ile taki zestawik kosztował, jeśli mogę spytać? koszty 260zł + 4 browarki w trakcie montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.