markus351 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Witam, W instrukcji pisze, że kierownicę można zablokować przy jej przekręceniu w prawo o 1/6 a u mnie trzeba by conajmniej o 1/4 i włożyć w to sporo siły. Dziewczyna niestety nie ma tyle siły aby ją zablokować.Koła są wyprostowane. Coś jest nie tak ? Pozdrawiam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 moim zdaniem wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus351 Opublikowano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 W micrze chodzi leciutko, pewnie taki urok crossa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti5c Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 To normalne, tu jest wspomaganie elektroniczne więc przy wyłączonym i sporych kołach cięzko jest przekręcić - u mnie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vosh Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Ja robię tak: Na włączonym silniku skręcam kierownicą w prawo mniej więcej na "piętnaście po trzeciej", wyłączam silnik i lekko cofam kierownicę. Tyle - działa bez używania siły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu QQ Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Ja robię tak: Na włączonym silniku skręcam kierownicą w prawo mniej więcej na "piętnaście po trzeciej", wyłączam silnik i lekko cofam kierownicę. Tyle - działa bez używania siły. Wykorzystuję tę samę metodę i nie mam z blokowaniem kierownicy problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Ja robię tak: Na włączonym silniku skręcam kierownicą w prawo mniej więcej na "piętnaście po trzeciej", wyłączam silnik i lekko cofam kierownicę. Tyle - działa bez używania siły. Też tak blokuję . Nawiasem to ... nie jestem aż tak precyzyjny bo potrafię "skręcić na trzecią" ale to określenie też podoba mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu QQ Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 No jak mamy być tak dokładni to u mnie sprawdzałem dzisiaj o kierownica blokuje się za dziesięć czwarta.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus351 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Dzięki, tym sposobem blokuje siė super. Wniosek jest taki, że to forum jest przydatniejsze niż instrukcja obsługi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.