PrimerkaTD Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Witam. Odrazu z gory przepraszam za bledy , ale mam angielskie oprogramowanie. Tak wiec mam problem poniewaz w moim nissanku przyszla pora na zmiane uszczelki pod glowica, byla juz kiedys robiona okolo 150-200 tys km temu. I o to moje pytanie, ile naciec i jaka grubosc uszczelki mam wziac do CD20T. Podkreslam ze kiedys juz glowica byla planowana. Podejrzewam ze moze to byc nie koniec moich pytan ,poniewaz samochod jeszcze nie byl rozebrany a ze mamy aluminiowe glowice to czy nie zastanie mnie niespodzianka z wymiana glowicy ktora moze, ale nie musi byc peknieta ale tez gdzies czytalem ze wsadzali od p10 diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 tyle samo nacięć ile było założone. nie głowica i jej planowanie decyduje o ilości nacięć i grubości uszczelki tylko segregacja tłoków do bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 a jezeli ja chce kupic najpierw uszczelke i dopiero to rozbierac to jest szansa trafic w odpowiednia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Teoretycznie powinno się zmierzyć po planowaniu głowicę i do tego dobrać. Jak ja zmieniałem czapę to wziąłem w ciemno nr 2 i do dzisiaj jeździ. Kierowałem się tym że mam inną głowicę ale była ona planowana więc jeżeli przed nią była 1 to założyłem 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 29 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Nie rozumiem, jakie 1 jakie 2 ;P możesz jaśniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Chodzi o jej grubość. Jeśli głowica była planowana, to do jej prawidłowego wymiaru trzeba wypełnić grubszą uszczelką. Chodzi o taki sam stopień sprężania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 29 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 No była tak jak wcześniej wspominałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 a jezeli ja chce kupic najpierw uszczelke i dopiero to rozbierac to jest szansa trafic w odpowiednia? Dobry szlifierz sam powinien dobrać uszczelkę a na pewno powiedzieć jaką kupić. Skoro mechanior dobry to po co sobie głowę zawracasz. Zaraz od dobrych rad zdziczejesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 na stronie elringa jest opisane jak się dobiera grubość uszczelki , zakłada się taką samą jaka była założona fabrycznie niezależnie czy się głowicę planowało czy nie więc nie piszcie głupot że jak się głowice splanuje to musi być grubsza. bez zdejmowania głowicy po obejrzeniu krawędzi uszczelki widać na jednym z brzegów uszczelki wycięcia " V lub VV lub VVV" . http://www.arpol.com.pl/upload/image/HURTOWNIA/TSI06-2011_polnisch.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.