tyla Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 witam, wczoraj wieczorem konczac przejazdzke (dosyc ostra) jechalem do domu na 5 biegu przy predkosci ok 80kmh nagle cos du pło i silnik zgasl, nie da sie teraz go odpalic (na pewno nie jest to wina akumulatora bo jest dobry i nawet na kablach nie chce odpalic) na pych nie chce probowac bo moze zaszkodzic po sciagnieciu pokrywy zaworow nie zauwazylem niczego niepokojacego np. od strony rozrzadu albo walkow rozrzadu silnika nie da sie obrocic nawet przykladajac klucz do walka rozrzadu cos go zablokowalo gdzie szukac przyczyny ? moze rozrusznik sie zacial ? albo zatarty silnik ? wrzucam filmik z proba uruchomienia pojazdu http://patrz.pl?1273023 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 A skrzynia biegów cała? Możesz wbijać różne biegi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyla Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 uz wszystko jest jasne silnik rozebrany na stole lezy panewka glowna miedzy 1 a 2 cylindrem obrocona panewka korbowodowa na 2 tloku zmasakrowana (przepalona, zmiazdzona itp) ogolnie kaszana dodatkowo przy demontazu udalo mi sie popsuc kilka pierscieni ale to i tak by bylo wymienione silnik juz kiedys byl naprawiany (szlif walu i nowe panewki - nie wiem jaki wymiar bo nie ja robilem) co w takim przypadku zrobic ? co moglo byc przyczyna takiej awarii ? czy wal sie nie wygiął ? czy korba nr 2 sie nie odksztalcila ? co z blokiem ? czy zna ktos wymiary czopow (glownych i korbowodowych) walu nominalne i na 1,2 i 3 szlif ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 3 szlif ???? japonia przewidziała 2 szlifu o wymiar mniejszy czyli u nas 1 szlif .025 to u nich 2 jak poszło na głównych to ja bym raczej szukał silnika koszty cie zjedzą ..a silnik może ci wytrzymać tak jak u mnie 15 000 km .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyla Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 dlaczego ma wytrzymac 15kkm ? glowna panewka sie obrocila przez co zatarla sie panewka korbowodowa ciezko znalezc silnik do 100nx gti a co dopiero w znosnym stanie do tego koszty transportu zrobie remont i pochwale sie dokladnie kosztami ile co wyszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 A co widzisz w tym takiego strasznego każdy silnik SR20 wchodzi !!!! różnica w kolektorach dolotowych Kup z P11 golasa potem znajdź dolot cały(kolektor+ wtryski przepustnica) ze zwykłej P10 2.0 i po sprawie Pod moje dyktando jedna 100 tka tak śmigała wydech ten sam .. ja miałem Silnik robiony przez Coobcia na Sportowych panewkach po remoncie panewki poszły przy przebiegu 15 tys .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.