Gość lillaidarek Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Witam, mam Nissana Primerę P11, dzisiaj zauważyłem wydostającą się pianę w zbiorniczku wyrównawczym (kolor jasna kawa, gesta), pojechałem do warsztatu tam przepłukali układ wodą, ale na koniec znowu pojawiła się piana , ale już jasna i rzadsza.Mechanik twierdzi, że prawdopodobnie siadła uszczelka pod głowicą. Do tej pory wszystko było w porządku, silnik się nie przegrzewał, ani nie brał oleju, czy płynu chłodzącego.Mam pojeździć parę dni i obserwować. Czy to są , czy mogą być objawy uszkodzenia uszczelki pod głowicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Według mnie gdzieś może zasysać powietrze a taki płyn mocniej się pieni niż zwykła woda. Używałeś może proszku do uszczelniania chłodnic? Bo on również może powodować takie objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Po pierwsze napisz jaki silnik masz.Temat wałkowany o pękniętej głowicy,uszczelce.Masz pod korkiem olejowym taki biały nalot coś jak masło?Czy w zbiorniku wyrównawczym czuć olejem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r888 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 sprawdz szczelnosc ukladu chlodzenia przede wszystkim i jeszcze pytanie, czy kombinowales cos przy ukladzie chlodzenia ? ja bym uszczelke pod glowa narazie zostawil w spokoju i sprawdzil ta szczelnosc/wycieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Według mnie gdzieś może zasysać powietrze Zasysać do układu chłodzenia? Jakim sposobem jak tam panuje wyższe ciśnienie niż ciśnienie otoczenia? Tak o około 1bar. Jeżeli może się tam dostać to powietrze pod ciśnieniem, a jedynym jego źródłem są cylindry, czyli pęknięta głowica lub uszczelka pod nią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lillaidarek Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 W moim aucie mam silnik 2.0 TD 2001r., nic nie dolewałem i nic nie dosypywałem, jedyny objaw jaki ostatnio zaobserwowałem, to że gdy wracałem parę dni temu z pracy (3 km) z nagrzewnicy wiało zimnym powietrzem, gdzie zawsze w połowie drogi czuć było już ciepło.Ale to było jednorazowe, silnik się nie grzeje, olej w normie ( pod względem stanu i koloru). Ponadto nie zauważyłem ubytków w chłodnicy, maiłem właśnie po 10-tym oddać jak co roku auto do sprawdzenia i wymiany płynów i filtrów. Piana pokazała się w zbiorniczku wyrównawczym i jakaś bezzapachowa. Pojeżdżę parę dni i poobserwuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Kup http://allegro.pl/tester-szczelnosci-co2-uszczelki-glowicy-gratis-i3651968149.html albo podjedź do jakiegoś mechanika na sprawdzenie i będziesz wiedział na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lillaidarek Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Właśnie mierzył mi mechanik testerem, tym za 300 zł, z walizeczki, i nie za bardzo był przekonany co do wyniku. Sam widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.