gaco12 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Witam Wszystkich. Mam problem ze swoja almerka. Auto zapala mi normalnie ale po przejechaniu z 3 km to samo mi zgasnie a pozniej jest problem zapaleniem go. Wczoraj jak wróciłem z pracy zgasiłem go i za jakies 30 minut chciałem go zapalic nie dało rady. Ale jak odpiołem na chwile kleme od akumulatora to od razu zapalił. Zapaliła mi sie kontrolka check engine. Wtedy samochod ma mniejsza moc muli go. Zczytałem błedy i pokazały mi sie takie : P1614, P0340 i P0335. Sprawdziłem i pisze ze to obwód czujnika położenia wałka rozrzadu wadliwe działanie :: Jak usunołem bład silnika to samochod normalnie jechał. Po przejechaniu znów sie mi zapaliła wiec znow usunołem i po przejechaniu z 7 km nie pokazała mi sie juz. Moze to byc ze auto sie nagrzało i bład sie nie pokazuje? A moze byc powodem ze jak auto zimne troche go przyspieszyłem na obroty wszedł? Prosze o pomoc bo nie wiem co to moze byc i jaka jest przyczyna tego. Dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 zamień miejscami czujniki wału/wałka jak będzie dalej to samo, to sprawdź czy łańcuch nie wyciągnięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 A powiedz mi jak mam to zamienic ? Tam sa jakies 2 czujniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 tak, i sa takie same, jeden przy wałkach, drugi przy skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Ten przy skrzyni jest pewnie na dole pod samochodem a ten drugi to w którym miejscu przy wałkach ? Koło wtrysków. Odkreca sie ich pewnie jakims kluczem ? A jak zamieni sie te czujniki to nie powinien pokazywac juz błedów? Bo przeciez jak sie zamieni to jeden moze byc uszkodzony i wyskoczy bład? A jak mozna sprawdzic czy łancuch nie jest wyciagniety ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rakos1285 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 Witam wszystkich Mam problem z moją almerą n16 1.8 2005 r jakiś czas temu zaczeła gasnąć na zimnym silniku po czym nie szło jej odpalić musiałem zamknąć ją pilotem i otwożyć by odpaliła po podłączeniu komputerze wyskoczył błąd P0430 wiec zamieniłem czujniki wałka z wałem pomogło na jakiś czas jednak dwa dni temu problem powrócił ten sam błąd czytałem na ten temat na innych forach że może to być spowodowane wyciągniętym łańcuchem rozrządu. Co fakt auto jakby troszkę osłabło nie zbiera się jak kiedyś lecz nie faluje na obrotach gdzie w większości przypadków występowały oba te objawy. Powiedzcie mi co wy sądzicie na ten temat jak mogę sprawdzić czy łancuch jest do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.