krajesiak Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Witam, Wyskoczył mi błąd P0444, zapala się kilkaset metrów po skasowaniu. Czy chodzi o uszkodzenie zaworu odprowadzania par paliwa evap? Wiecie może gdzie on się znajduje w 1.8? Nie moge go znalezc na allegro Czy to jest to? http://allegro.pl/nissan-primera-p12-05r-1-8-16v-zawor-i3627509336.html Część numer 11 - czy jest to gdzieś przy kolektorze ssącym? Dodatkowo sprawdzając jego lokalizację znalazłem wolny wężyk zagięty w "fajkę". Czy ktoś mógłby w swoim 1.8 sprawdzić czy też ma taki wolny wąż. Znajduje się on pod zbiornikiem płynu hamulcowego, pod tym zbiornikiem jest kolejny zbiornik z 3 wejściami (wydaje mi się, że to zbiornik pochłaniacza evap, ale mogę się mylić), ze środkowego odchodzi wężyk i idzie do trójnika, ten jeden z trójnika mam luźny, nie podłączony do niczego, też tak macie? Po odpaleniu nie ma w nim ani ciśnienia ani podciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Dodatkowo sprawdzając jego lokalizację znalazłem wolny wężyk zagięty w "fajkę". Czy ktoś mógłby w swoim 1.8 sprawdzić czy też ma taki wolny wąż. Znajduje się on pod zbiornikiem płynu hamulcowego Ten wąż w fajkę wygięty to odpowietrzenie od skrzyni biegów. Zostaw jak jest. Mam taki sam w 2.0, dodatkowo taki sam wąż mam w Micrze K11 1.3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.