Gość Sepsa Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Koledzy , proszę ciągle o pomoc... Tyrka kupiłem jakieś dwa miechy temu, do roboty było niemało ale prawie zakończyłem - zawieszenie zrobione, hamulce i masa innych pierdół również , zostało najgorsze - samochód od początku miał silnikowe problemy tzn - na gazie chodził oki , po przełączeniu na pb było szarpane przez prychane tudzież pyrkane, po czym po powrocie na lpg nie było ładnie od razu tylko musiał poprychać również i tu ale zawsze jakoś wracał do normalności... byłem ostatnio u magika/mechanika (miał być taki) porobił mi resztę niesilnikowych rzeczy i to zrobił ok ale miał też zrobić silnik a finał tego mam taki że zmienił mi świece , pomierzył cylindry i coś tam jeszcze pogrzebał/przeczyścił i teraz auto chodzi do d... i na gazie i na benzynie. podobno jeden cylinder mi nie trzyma kompresji , facet nie wie co zrobił że na gazie jest słabo a mnie krew zalewa bo miałem przynajmniej na lpg spokój a teraz gucio i na tym i na tym...potrzebuję fachowca w okolicach Stolicy ale takiego który nie będzie pieprzył że "przez gas chodzi pewnie kiepsko benzyna a on to gazu nie tyka i się nie zna i w ogóle..." bo jak pojadę do gaziarza to powie - "zrób najpierw gdzieś benzynę bo ja się na benzynie nie znam". chyba że radzicie mi z racji braku kompresji na 1 cyl(zakładając że to prawda) szukanie nowego silnika? jeśli nie to proszę na priva lub gdziekolwiek namiar na kogoś kto się zna i mi wreszcie auto wyprostuje bo agresję już mam... od razu mówię że mechanikiem nie jestem. a i gaz jest holenderski żeby weselej było... pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 opanuj go najpierw u mechanika (nie magika) na benie... jak będzie chodził na benie pojedź do gazownika odwrotnie nie ma sensu... obu naraz w jednym człowieku ciężko szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sepsa Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Tak bardziej konkretnie to 8 barow na cylidrze przy scianie grodziowej,w lewej glowicy. Reszta ma 11, 5-12, 5 bara. I teraz nie wiem, bo jak ma mnie remont wyniesc 4000 to chyba taniej kupić nowy stary, wiadomo ze jest ryzyko ze kupie taki sam uwalony ale cóż... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sepsa Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Oleju nie wiem ile bierze bo dopiero odebralem, mam nowy wlany to sprawdze za czas jakis a co do jazdy to jezdzi nawet niezle tylko na wolnych obrotach na światłach jak stoje to czuć jak sie tłucze i wtedy trace humor bo nie lubie takiej paździochy. Chyba będe szukał jakiegoś silniczka na podmianę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 a sprawdzałeś kompresje po dolaniu oleju do cylindra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sepsa Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Mechanik mówi że nie sprawdzał i że nie było potrzeby robienia próby olejowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 to nie jedz do niego więcej ... czy na podstawie fusów herbatki na fajrancie dowiedział się czy pierścienie czy zawory? jeśli chodzi o silnik to poczekaj az znowu ktoś z forum będzie ściągał anglika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sepsa Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Hugh, czyli według Ciebie nastawiać sie na transplantacje ? Czy szukać dalej mechanika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 ja bym nie łączył tego jak silnik pracuje z brakiem kompresji, znaleźć kumatego mechanika i umówić się ze zapłacisz jak naprawi a nie jak popsuje ... IMO żeby cokolwiek myśleć >co dalej< to musisz mieć diagnozę tego >co teraz< ja akurat nie jestem za bardzo od silników że tak powiem, ale dario sugerował wtryski to może by tak spróbować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sepsa Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 No tak , i wracam do punktu wyjścia bo odkąd mam to auto to dopytuje forum o takiego mechaniora a forum milczy jak zaklęte:)no nic, będę szukał dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 cóż, widocznie nie ma kogo polecić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Co do wtrysków spróbuj sam je ożywić, zalej 98 i do tego dobry preparat do czyszczenia instalacji wtryskowej może puszczą. To jest urok instalacji gazowych, kolega tak zreganerował swoją astre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Nawet nie wiadomo co za silnik Były różne wersje, postępowanie będzie różne Silnik ma jaki, jakie ECU? V6 to trochę mało... VG30TBI (czasami nazywany VG30I) podejdą pewnie wtryski z KA24TBI, VG30TBI regulacja zworów się kłania, jesli to TBI to pewnie namotali coś podcisnieniami. VG30E genralnie to sześć wtrysków, tam już jest hydraulika - typowo, stnadardowe wtryski da się kupić po 50 zł, też podcisnienia się kłaniają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 do czyszczenia wtrysków jest VPS GASOLINE SYSTEM CLEANER -JAK MOŻE JESZCZE POMÓC TO POMOŻE -mocny preparat nie kupuj i nie daj sobie wcisnąć MAX LIFE GASOLINE SYSTEM CLEANER - bo to regularnego stosowania , np. co wymiana oleju to aplikujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sepsa Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Mechanik czyścił już te wtryski jakimś ustrojstwem (nie pytałem jakim) i raczej nic to nie zmieniło. Dzięki za wszystkie rady, tak jak napisałem w pierwszym poście nie znam sie na mechanice i szukam mechanika który ogarnie mi samochód , rady że to może być to lub tamto niestety mi nie pomogą. Ale dziękuje za nie bardzo co do modelu silnika przyznaje że nie wiem , myślałem że w jednym roku był jeden rodzaj, aż sprawdze jutro chociaż jeszcze nie wiem gdzie szukać Chyba że nie napisałem nigdzie który rocznik - 93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Chyba że nie napisałem nigdzie który rocznik - 93 Silnik bez dualpointa, VG30E... Wymigaj błędy na ECU, instrukcja na kompie - naklejka, diody LED wymigają błędy, opis błędów też na naklejce ECU. Jeśli działał i przestał: - podciśnienia, - zle ustawiony zapłon lub zle zamontowany aparat zapłonowy. Wtryski najprostszy test, wykręcić aparat zapłonowy, przy włączonym zapłonie obracać wałkiem aparatu, będzie słychać wtryski - OK, brak dzwięku - ubite sterowanie. Oczywiście kabel od cewki WN odpięty. Dopiero wtedy decyzja co robić z wtryskami. Typowym "naprawiaczom" się nie będzie chciało, nie da się do komputera podłączyć itp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sepsa Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Dzięki wielkie ale tak jak napisałem wcześniej wielokrotnie nie jestem mechanikem, nawet domorosłym, mieszkam w bloku w centrum Warszawy i nie znam sie na tym .dotychczas jak miałem jakikolwiek problem z jakimkolwiek samochodem (nie tylko nowym bo miałem niedawno nawet 30 letnie auto) to odbywało się to tak -samochód się psuł, jechałem do mechanika , on naprawiał, ja płaciłem i wszyscy byli szczęśliwi, odkąd mam tego nissana nie jestem w stanie takiego schematu uzyskać. Wiadomość żebym "wymigał błędy na ecu i diody wymigają błędy" brzmi dla mnie jak cytat z "Gwiezdnych Wojen":) wielka szkoda wojtus że nie mieszkasz trochę bliżej, chętnie dałbym Ci pomigać i poobracać wałkiem aparatu jak pójde do mechanika i mu powiem to co mi napisałeś to powie mi zapewne grzecznie żebym spier..... )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 No jest nas kilku z wawy lub okolic, ja np nie widziałem na oczy tego 30 i powiedzmy że silniki to nie moja specjalizacja jak już pisałem, ale jak nie będzie kogoś z 30 chętnego do pomocy to koledzy podpowiedzą a ja pomogę to wykonać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sepsa Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Trzydziestolatek to z grupy VW był... t3 westfalia, zrobiłem nią zacny kawał bałkanów , przejechałem Litwe Łotwe i Estonie i sporo Polski ale to już historia jeśli masz hugh ochotę poeksperymentować chętnie bardzo zajadę w Twoje okolicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.